کد خبر : 42136

تبدیل فورد F150 به یک هیولای برفی

تبدیل فورد F150 به یک هیولای برفی

باتوجه به سیاست های کمپانی راهبرده اطلاعات بیشتری در رابطه با AT44 در وب سایت آن منتشر نشده اما می توان حدس زد که این محصول از موتور 3.5 لیتری توربودوقلو اکوبوست 6 سیلندر استفاده می کند.

به گزارش خودروتک به نقل از عصر ایران ، در یکی از جدیدترین پروژه های آرکتیک تراکس شاهد ارائه ای متفاوت از فورد اف-150 هستیم. خودرویی از خانواده F که محبوب ترین وانت آمریکایی در تمام دوران است.

کمپانی " آرکتیک تراکس " یکی از مشهورترین نام ها در صنعت تیونینگ انواع وانت است. دفتر مرکزی این گروه در انگلیس قرار دارد و در برنامه های پرطرفدار خودرویی تلویزیونی مانند تاپ گر(در سال 2007) نیز بارها پروژه های آن مورد بررسی و تحسین قرار گرفته است.

در یکی از جدیدترین پروژه های آرکتیک تراکس شاهد ارائه ای متفاوت از فورد اف-150 هستیم. خودرویی از خانواده F که محبوب ترین وانت آمریکایی در تمام دوران است و البته در ابعاد جهانی نیز میلیون ها طرفدار سرسخت دارد. سری اف از سال 1948 تا کنون روی خط تولید فورد قرار دارد و 13 نسل از آن روانه بازار شده است! البته به این 13 نسل باید فیس لیفت و تعداد زیادی از نسخه های ویژه تولید محدود را نیز اضافه کنید.

تصاویر به اندازه کافی گویای ماجراجویی آرکتیک تراکس هستند.

 
 

این خودرو در مقایسه با نسخه استاندارد 111 سانتیمتر عریض تر شده و AT44 نامگذاری شده است.

باتوجه به سیاست های کمپانی راهبرده اطلاعات بیشتری در رابطه با AT44 در وب سایت آن منتشر نشده اما می توان حدس زد که این محصول از موتور 3.5 لیتری توربودوقلو اکوبوست 6 سیلندر استفاده می کند. البته در رابطه با تیونینگ موتور باید منتظر اطلاعات بیشتر بود اما در حالت استاندارد 375 اسب بخار خروجی و 470 پوند فوت گشتاور دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها