کد خبر : 41943

تغییرات بیشتر برای شورولت کامارو 2021

تغییرات بیشتر برای شورولت کامارو 2021

شورولت کامارو ظاهراً در سال 2023 به پایان راه خود خواهد رسیداما این برند فعلاً چنین چیزی را نه تائید و نه رد کرده است

به گزارش خودروتک به نقل از ایکوپرس، این شرکت خودروی عضلانی نه چندان محبوب این روزها برای مدل سال 2021 خود به‌روز خواهد کرد.  

گفته می‌شود یکی از کلیدی‌ترین تغییرات کامارو 2021 به تریم SS و پکیج 1 LE مربوط خواهد شد. این پکیج در تریم SS فقط با گیربکس 6 سرعته دستی همراه بوده اما در مدل سال 2021 با گیربکس 10 سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد.

اگرچه این خبر برای دوستداران گیربکس‌های دستی خیلی جالب نیست اما آن‌ها که به دنبال ترکیب رفاه بالاتر با پرفورمنس خوب در پیست هستند از تصمیم شورولت استقبال خواهند نمود. همان‌گونه که می‌دانید کامارو SS با پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری که قدرت 455 اسب بخاری و گشتاور 617 نیوتون متری دارد عرضه می‌شود. این خودرو همچنین به سیستم دامپرهای تطبیقی مجهز می‌باشد.

گفته شده کامارو SS 1LE تنها با همین پکیج و گیربکس اتوماتیک در دسترس خواهد بود و بنابراین اگر شما خواهان یک کامارو با پرفورمنس بالا و گیربکس اتوماتیک باشید باید همین تریم رده میانی به بالا را انتخاب نمایید.

البته کامارو با قطعات پرفورمنس دیگر همچون دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی، ترمزهای برمبو با کالیپرهای 6 پیستونه در جلو و روتورهای 2 تکه عرضه می‌شود. پکیج خنک‌کنندگی پیست با خنک‌کننده‌های روغن پیشرانه، دیفرانسیل و گیربکس، صندلی‌های ریکارو استاندارد، سیستم اگزوز دو ناحیه‌ای، رینگ‌های آلومینیومی منحصر به‌ فرد و رکوردر داده‌های پرفورمنس نیز برای این خودرو تدارک دیده شده‌اند.

البته این به‌روزرسانی‌ها به این زودی‌ها در دسترس نخواهند بود زیرا جنرال موتورز عرضه کامارو 2021 را به خاطر شیوع کرونا به تعویق انداخته است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها