کد خبر : 41749

جانشین عجیب بنتلی مولسان معرفی شد

جانشین عجیب بنتلی مولسان معرفی شد

مدل جدید شاسی بلند بنتلی بطور بالقوه میتواند در صدر طیف وسیعی از شاسی بلند های تکمیل کننده بنتایگا قرار گیرد که پیشتر حجم فروش شرکت را متحول کرده و ۴۷ درصد از بنتلی های فروخته شده در سال ۲۰۱۹ را بخود اختصاص داده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران، آدریان هالمارک، مدیرعامل شرکت خودروسازی بنتلی گفت که این شرکت قرار است پرچم دار سالمند مولسان خود را با یک خودروی شاسی بلند جایگزین کند. مدل جدید شاسی بلند بنتلی بطور بالقوه میتواند در صدر طیف وسیعی از شاسی بلند های تکمیل کننده بنتایگا قرار گیرد که قبلاً حجم فروش شرکت را متحول کرده و ۴۷ درصد از بنتلی های فروخته شده در سال ۲۰۱۹ را بخود اختصاص داده است.

هالمارک بیان کرد :آرمان ما این است که فضای قیمت مولسان را پر کنیم. این یک ماشین اسپرت نخواهد بود، برای این که ما خودرو های ورزشی نخواهیم ساخت. نکته بارز این است که خریداران اتومبیل های لوکس، خودرو های شاسی بلند را بسیار جذاب تر می بینند و این جایی است که ما پتانسیل محصولات شرکت را می بینیم.

به طور قطع میتوان شکاف هایی را برای مشتقات بیشتر بنتایگا و دیگر فرصت ها در خودرو های شاسی بلند بنتلی مشاهده کرد. همچنین ، هالمارک اعتراف کرد که تقلیل فروش به معنای عدم وجود یک علت منطقی برای مهندسی یک خانوده جدید جدید در کنار مولسان فعلی است.

خودروی شاسی‌بلند بنتلی,اخبار خودرو,خبرهای خودرو,مقایسه خودرو

هالمارک در مصاحبه خود ادامه داد:در روز های خوب ۲۰ سال قبل ، زمانی که بنتلی خودرو های آرنج خود را در کنار خودرو های سیلور سراف می فروخت، فروش جهانی خودرو های چهار درب بنتلی سرجمع به ۱۵۰۰ تا دو هزار دستگاه می رسید. اکنون، این میزان فروش در محصولات بنتلی به هزار دستگاه رسیده و بیش از ۵۰ درصد خودرو های چهار درب منتسب به شرکت بنتلی است.

هزینه ساخت این خودرو ها با تکنولوژی و الزامات مربوط به تولید گاز های گلخانه ای و تجهیزات مورد نیاز در تصادف ها به معنای آن است که آنها ارزان تر از خودرویی نیستند که بتوانید ۵۰۰۰ دستگاه آنرا فروخت؛ براین اساس با انتظار فروش ۴۰۰ تا ۶۰۰ دستگاه در سال پتانسیل فروش در سال به وسیله بنتلی، تجارت این شرکت بسیار سخت خواهد بود و بتدریج از چرخه تولید خارج خواهد شد. به همین علل، بنتلی تصمیم گرفته که شاسی بلند های جدید خود را روانه بازار کند و خودرو های سالخورده خود را از رده خارج کند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها