کد خبر : 4174

لندرور دیفندر 2020 شکار شد

لندرور دیفندر 2020 شکار شد

اطلاعات جدیدتری از نسخه جدید شاسی‌بلند آفرود خود دیفندر به دست آمده است. شرکت قول داده که محصول جدید از بالاترین سطح فناوری بهره خواهد برد؛ اما این امیدواری هم‌چنان وجود دارد که لندرور پایبندی به اصولی که آن را تبدیل به جایگاه اول این حوزه کرده، فراموش نخواهد کرد.

به گزارش خودروتک، لندرور با کمک از جدیدترین تکنولوژی‌ها به نبرد مرسدس‌بنز G کلاس خواهد رفت. احتمالاً این خودرو در سال 2020 روانه بازار خواهد شد.

دانسته‌های ما درباره دیفندر 2020 هم‌چنان محدود است. تاتا موتورز مالک هندی گروه جگوار لندرور تاکید کرده که مقصد اول این شاسی‌بلند بازار آمریکای شمالی است. شرکت پیش‌تر در سال 2011 نمونه مفهومی با نام DC100 را رونمایی کرد که گفته می‌شد پایه و اساس نسل جدید دیفندر خواهد بود.

مدتی بعد در خبرها خواندیم که پروژه جدید شرکت L663‌ نام گرفته است. سپس نام تجاری «داروین» برای آن انتخاب شد که شایعاتی مبنی بر طراحی آن روی پلتفرم D7U‌ به گوش می‌رسید. پلتفرمی با زیرساخت آلومینیوم فشرده که در حال حاضر مدل‌های رنجرور اسپرت و دیسکاوری روی آن ساخته می‌شود.

همان طور که از تصاویر جاسوسی منتشر شده می‌توان در یافت دیفندر در دو فرم 3 و 5 در روانه بازار خواهد شد. در کابین هم از آخرین نسخه سیستم اطلاعات و سرگرمی جگوار لندرور استفاده خواهد شد که در نسل جدید جگوار XJ هم به کار گرفته می‌شود.

پروژه‌های اخیر نشان می‌دهد که دیفندر L663 در کنار دیسکاوری L462 قرار گرفته است؛ اما شاید مهم‌ترین تغییر دیفندر جدید، تعبیه شدن یک پیشرانه هیبریدی پلاگین است. این خبر را نشریه موتورآتوریتی ماه گذشته مخابره کرد و به نظر می‌رسد تاتا به زودی تولید آن را در کارخانه مراکش خود آغاز کند.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها