کد خبر : 41680

تست میدانی پورشه کاین کوپه GTS لو رفت (تصاویر)

تست میدانی پورشه کاین کوپه GTS لو رفت (تصاویر)

تصاویر جدیدی در فضای مجازی تولید شده است که احتمال تولید پورشه کوپه جی‌تی‌اس در سال جاری را بالا می‌برد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، عکاسانی که به صورت محرمانه از پروژه‌های کارخانه‌های خودروسازی عکسبرداری می‌کنند، توانستند مدارک جالبی از شرکت خودروسازی پورشه به دست آورند.

این عکاسان در طول برنامه آزمایش زمستانه این گروه خودروسازی آلمانی یک مدل جدید کاین کوپه GTS را مشاهده کرده‌اند.

درست مانند شاسی‌بلند نسل قبلی پورشه، کاین کوپه GTS یک مدل بالای میان‌رده است که شکاف میان کاین کوپه S با قدرت ۴۳۴ اسب بخار و پرچمدار توربو S با قدرت ۵۴۲ اسب بخار را پر خواهد کرد. انتظار می‌رود مدل جدید خودرو‌های پورشه اواخر امسال به فروش برسند.

چند ترفند طراحی وجود دارد که نشان می‌دهد کاین کوپه جدید می‌تواند در خانواده مدل‌های GTS قرار گیرد. از جلو، این خودرو دارای یک سپر است که رو به جلو تنظیم شده است و حالت تهاجمی به خودرو داده است و جلوپنجره آن کمی پهن‌تر از مدل‌های دیگر پورشه است.

همچنین طراحی صفحه پلاک این خودرو هم دوباره طراحی شده و حالت جدیدی به خود گرفته است. از زاویه عقب خودرو، پورشه سیستم مکش هوا را دوباره طراحی کرده است و سیستم اگزوز نسبت به قبل بزرگتر است. انتظار می‌رود این خودرو بتواند طراحی مدل طراحی قائم مستطیل را به عرصه تولید کاین کوپه GTS برساند.

بر اساس تصاویری که منتشر شده، پورشه کاین کوپه GTS باید دارای سیستم تعلیق کمتر، دیفرانسیل سفت‌تر، ترمز‌های بهتر و بزرگتر و همچنین چرخ‌های بزرگتر از آلیاژ سیاه به عنوان استاندارد باشند. خریداران علاوه بر این ویژگی‌ها می‌توانند گشتاورد خودرو و وضعیت دیفرانسیل خودروی خود را به عنوان مشخصه اختیاری انتخاب کنند. از نظر طراحی داخلی، خریداران باید منتظر تجهیزات سطح بالایی باشند که از پورشه کاین کوپه S انتخاب شده‌اند. این تجهیزات شامل صندلی‌های اسپورت تطبیقی پورشه، لوازم داخلی Alcantara، فرمان جدید اسپرت، رکاب‌های جدید، نشوته‌های آلومینیومی و نشان GTS جدید می‌شوند.

پورشه کاین کوپه GTS با موتور ۴ لیتری مدل V8 توئین پورشه کار خواهد کرد. این موتور روی مدل پانامرا GTS استفاده شده بود. گشتاورد و قدرت این خودرو به ترتیب ۳۲۰ نیوتن‌متر و ۴۵۳ اسب بخار خواهد بود که برای توجیه قیمت بالای آن نسبت به مدل S خود مناسب نیست.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها