کد خبر : 41291

تصاویر خودرو جانشین مک لارن 570S لو رفت

تصاویر خودرو جانشین مک لارن 570S لو رفت

این خودرو جدید بخشی از برنامه تجاری Track25 شرکت مک لارن است که سرمایه گذاری مطابق با ۱.۴۸ میلیارد دلار را بخود اختصاص می دهد. این برنامه قرار شده تا سال ۲۰۲۵ تعداد ۱۸ خودرو را به جهان اتومبیل سازی معرفی کند.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ،  شرکت مک لارن یکی دیگر از اتومبیل های الکترونیکی خویش را برای جلب توجه رسانه ها به خیابان آورد و جزئیاتی را از آن منتشر کرد.

در سلسله مراتب شرکت مک لارن، سری اتومبیل های اسپرت در پایین ترین قسمت پس از خودروهای اصلی تر مثل ۵۴۰C و ۵۷۰C قرار دارند.

شرکت مک لارن تصمیم دارد تا یک عضو جدید را به خانواده اتومبیل های خود در اواخر امسال اضافه کند. مسئولان این شرکت تصمیم دارند تا مدل های هیبریدی را تولید کنند که از نمونه های حال حاضر الکتریکی شده شرکت ارزان تر باشد.

مشخصات اتومبیل جدید شرکت مک لارن

بر مبنای گزارش های منتشر شده، خودروی جدید شرکت ذکر شده اکنون نام مشخصی را بخود اختصاص نداده است. بر اساس اطلاعات حاصل شده این اتومبیل پلاگین هیبریدی قرار شده تا از موتور دو قلو توربوشارژ V6 بهره مند باشد که همراهی یک موتور الکتریکی را هم با خود دارند. گفتنی است که تمامی مدل های حال حاضر شرکت مک لارن از موتور V8 ۳.۸ الی ۴.۰ لیتری برخوردارند در نتیجه این اتومبیل الکتریکی جدید نخستین خودرویی خواهد بود که ارتقایی به خود ندیده و به یک نمونه ۶ سیلندری تبدیل شده است.

مدیرعامل این شرکت در صحبت های اخیر خود ادعا کرده که الکتریکی کردن اتومبیل های شرکت نه تنها قدرت خودرو را فزونی می دهد از تولید گاز ّهای گلخانه ای نیز می کاهد. این شخص در ادامه از پرداختن به هرگونه جزئیاتی درباره اتومبیل جدید شرکت جلوگیری کرد ولی گفت که افزایش وزن خودرو به علت قراردهی موتور های جدید، توسط اعمال اقدامات و بروزرسانی های دیگر خنثی شده است. جنز لاندمن نیز در صحبت های خویش بیان کرد:" خوش بختانه ما در طی ساخت این اتومبیل با محدودیت قیمتی روبرو نشدیم، مشتریان ما شایسته ترین ها را می خواهند و ما در نتیجه می خواهیم همین را در اختیارشان قرار دهیم".

 

اتومبیل الکتریکی جدید شرکت مک‌لارن,اخبار خودرو,خبرهای خودرو,مقایسه خودرو

به نظر میرسد مدل جدید اتومبیل های الکتریکی شرکت مک لارن دامنه محدودی مطابق با ۳۲ کیلومتر را میتوانند با قدرت برقی خود طی کنند که این ارتقای بسیار بالایی نسبت به مدل های دیگر نیست. این اتومبیل جدید قسمتی از برنامه تجاری Track25 شرکت مک لارن است که سرمایه گذاری مطابق با ۱.۴۸ میلیارد دلار را به خود اختصاص می دهد. این برنامه قرار شده تا سال ۲۰۲۵ تعداد ۱۸ خودرو را به جهان اتومبیل سازی معرفی کند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها