کد خبر : 4128

دوپینگ برای تویوتا جی‌تی 86

دوپینگ برای تویوتا جی‌تی 86

شرکت تیونر ژاپنی Rocket Bunny در دنیای تیونینگ به ساخت بادی‌کیت‌های زیبا با گلگیرهای غول‌پیکر برای خودروهای مختلف معروف شده است. این بار برای تویوتا جی‌تی 86 نیز، Rocket Bunny پکیج تیونینگی مشابه ارائه کرده، خودرویی که بدون شک در صورت حضور می‌توانست یکی از ستاره‌های نمایشگاه SEMA 2018 باشد.

به گزارش خودروتک، این خودرو، به‌عنوان جدیدترین پروژه تیونر ژاپنی راکت بانی، به‌قدری زیباست که در صورت حضور در لاس‌وگاس، می‌توانست یکی از بهترین‌های نمایشگاه سما 2018 باشد.

این تویوتا جی‌تی 86 جذاب به کیت بدنه V2 شرکت مجهز شده و شاهد نصب بالچه‌هایی اضافه در جلو و عقب خودرو هستیم. سپر جلو همچنین به یک کیت LED و اسپلیتر فیبر کربنی ساخت APR مجهز شده است. کاپوت استاندارد خودرو جای خود را به یک کاپوت فیبر کربنی دریچه‌دار داده است.

در عقب، شاهد یک دیفیوزر بزرگ هستیم. ترکیب اسپویلر عقب و باله بزرگ داون‌فورس بسیار زیادی را در قسمت عقب خودرو ایجاد می‌کند. راکت بانی این خودرو را به رینگ‌های 19 اینچی Forgestar F14 مجهز کرده که در جلو 9.5 و در عقب 11 اینچ پهنا دارند.

این خودرو با ظاهر تهاجمی و بسیار خشنی که دارد، باید قدرت بسیار زیادی هم زیر کاپوت جذاب خود داشته باشد. البته، این موضوع در مورد تویوتا جی‌تی 86 شرکت Rocket Bunny صدق نمی‌کند. پیشرانه آن به منیفولد ورودی HKS و اگزوز کات‌بک Greddy مجهز شده است. به‌جز این موارد، دیگر چیزی تغییر پیدا نکرده و فقط شاهد برخی تغییرات ظاهری هستیم. به‌عنوان‌مثال، کاورهای آبی‌رنگی روی ریل‌های سوخت نصب شده است. کاور جعبه‌فیوز خودرو هم از جنس فیبر کربن است.

برای این‌که پیشرانه همیشه در دمایی مناسب کار کند، Rocket Bunny یک سیستم خنک‌کننده روغن Cusco روی آن نصب کرده است. رادیاتور، فن، مخزن مایع خنک‌کننده و تمامی شلنگ‌های سیستم را شرکت Mishimitot ساخته است.

در سیستم تعلیق هم شاهد استفاده از قطعات مختلف ساخت شرکت Cusco هستیم که از آن جمله می‌توان به کمک‌فنرها، لرزه‌گیر دیفرانسیل و کمک‌فنرهای عقب، میله تعادل جلو و میله تقویت جعبه‌فرمان اشاره کرد.

هرچند تصاویری از کابین آن منتشر نشده، ولی Rocket Bunny در این بخش هم تغییراتی ایجاد کرده است. ازجمله قابل‌توجه‌ترین آن‌ها می‌توانیم به صندلی‌های مسابقه‌ای Braum Elite با روکش چرم جیر قرمز اشاره کرد. تزئینات فیبر کربنی و آلومینیومی را می‌توان در بخش اعظمی از کابین مشاهده کرد. علاوه‌براین روکش چرم دوخت‌دار آلکانترا روی داشبورد و کناره‌های بخش پایینی کنسول مرکزی نیز قابل مشاهده است.

روی‌هم‌رفته، این جی‌تی 86 خاص ظاهری بسیار زیبا و جذاب دارد. البته، این مدل به‌اندازه سوبارو BRZ که شرکت راکت بانی چند ماه پیش رونمایی کرد قدرتمند نیست. مدل مذکور به یک پیشرانه ساخت جنرال موتورز LS3 هشت سیلندر خورجینی 6.2 لیتری با 580 اسب‌بخار قدرت و 913 نیوتن‌متر گشتاور مجهز بود.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها