کد خبر : 39765

جزئیات بیشتر از فولکس واگن ID4 منتشر شد

جزئیات بیشتر از فولکس واگن ID4 منتشر شد

کراس‌اوور الکتریکی فولکس‌واگن در این تصاویر با پوشش آبی‌رنگی پوشیده شده است، اما روکش‌های پلاستیکی دهانهٔ گلگیر‌ها و روی رکاب‌ها نشان می‌دهند با ظاهری آفرود مانند طرف هستیم. در جلوی خودرو هم جلوپنجره‌ای کاملاً مسدود به همراه چراغ‌های جلوی LED و ورودی‌های هوای برجسته‌ای در سپر به چشم می‌خورد.

به گزارش خودروتک به نقل از خبرگزاری اقتصادی ایران، پروفیل جانبی ID.۴ طراحی پویایی دارد و در آن دستگیره‌های آئرودینامیک درها، سقف شیب‌دار و لچکی کوچکی جلب‌توجه می‌کند.

ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های ظاهری برجستهٔ این کراس‌اوور الکتریکی نیز می‌توان به چراغ‌های عقب متصل‌به‌هم، سپر عقب پلاستیکی و اسپویلر روی سقف اشاره کرد.

فولکس‌واگن فعلاً مشخصات ID.۴ را اعلام نکرده، اما تأیید کرده است که این خودرو اواخر سال جاری در بازار اروپا عرضه خواهد شد. همچنین برخلاف هاچ‌بک ID.۳، این کراس‌اوور ID.۴ خودرویی جهانی خواهد بود که علاوه بر اروپا، در چین و آمریکای شمالی هم عرضه خواهد شد.

فولکس‌واگن قبلاً تأیید کرده است که تولید ID.۴ برای بازار آمریکای شمالی از سال ۲۰۲۲ در کارخانهٔ این شرکت در تنسی آغاز خواهد شد. بدین منظور، فولکس‌واگن ۸۰۰ میلیون دلار برای ساخت تأسیسات جدیدی برای مونتاژ پکیج‌های باطری در این کارخانه سرمایه‌گذاری کرده است.

ID.۴ که روی پلت‌فرم MEB فولکس‌واگن ساخته شده، در ابتدا به‌صورت محرک عقب به بازار عرضه می‌شود، اما بعداً یک نسخهٔ قوی‌تر دوموتورهٔ چهارچرخ محرک هم ارائه خواهد شد. هرچند هنوز هیچ جزئیات دقیقی در مورد این کراس‌اوور الکتریکی در دست نیست، اما به گفتهٔ فولکس‌واگن، یکی از نسخه‌های آن تا ۵۰۰ کیلومتر بُرد خواهد داشت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها