کد خبر : 39560

تیونینگ سنگین روی دوج چلنجر برای انفجار آدرنالین (تصاویر)

تیونینگ سنگین روی دوج چلنجر برای انفجار آدرنالین (تصاویر)

تیونینگ HPE1000 که برای خودروهای مدل سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ در دسترس است، قدرت چلنجر را به ۱،۰۳۵ اسب‌بخار در ۶،۵۰۰ دوربردقیقه و ۱،۲۸۵ نیوتن‌متر گشتاور در ۴۲۰۰ دوربردقیقه می‌رساند.

به گزارش خودروتک به نقل از خبرگزاری اقتصادی ایران ،دوج چلنجر SRT Redeye در حالت استاندارد ۷۹۷ اسب‌بخار قدرت و ۹۵۷ نیوتن‌متر گشتاور توسط پیشرانه ۶/۲ لیتری خورجینی هشت سیلندر سوپرشارژ تولید می‌کند که نشان از قدرت بالای آن دارد.

با این وجود به‌نظر می‌رسد که چنین ارقامی از قدرت و گشتاور برای شرکت تیونینگ هنسی کافی نیست؛ زیرا تیونر آمریکایی تصمیم گرفت که Redeye را با پکیج HPE1000 خود همراه‌با برخی قطعات از جمله سوپرشارژر ۲/۶۵ لیتری، ارتقای پولی و قطعات دریچه گاز، مبدل‌های کاتالیست و سوپاپ کناری سوپرشارژر به‌روزرسانی کند.

تیونینگ HPE1000 که برای خودروهای مدل سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ در دسترس است، قدرت چلنجر را به ۱،۰۳۵ اسب‌بخار در ۶،۵۰۰ دوربردقیقه و ۱،۲۸۵ نیوتن‌متر گشتاور در ۴۲۰۰ دوربردقیقه می‌رساند. این اعداد هنگامی قابل دستیابی هستند که خودرو با بنزین مسابقه‌ای کار کند و حتی تیونر تگزاسی ادعا می‌کند که خروجی فوق‌العاده ۸۸۰ اسب‌بخار و ۱،۰۹۳ نیوتن‌متر روی چرخ‌ها در دسترس قرار می‌گیرد. 

بدون تیونینگ هنسی، دوج چلنجر SRT Redeye می‌تواند تنها در ۳/۴ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت دست یابد و بیشینه سرعت آن نیز به ۳۲۶ کیلومتربرساعت می‌رسد. همچنین این خودرو می‌تواند در  ۱۰/۸ ثانیه مسیر ۴۰۰ متری را بپیماید. 

قیمت چلنجر Redeye از ۷۰،۲۴۵ دلار شروع می‌شود که به ترتیب ۵۰۰۰ دلار و ۱۱،۰۰۰ دلار بیشتر از مدل‌های Hellcat Widebody و Hellcat است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها