کد خبر : 3910

نسل جدید شورلت کوروت نیامده قیمت گذاری شد

نسل جدید شورلت کوروت نیامده قیمت گذاری شد

بسیاری از علاقه‌مندان به صنعت خودرو منتظر معرفی نسل جدید شورلت کوروت هستند. شایعه‌ای جدید به قیمت 170 هزار دلاری این خودروی سوپراسپرت اشاره می‌کند.

به گزارش خودروتک، نسل آینده شورلت کوروت با تغییرات زیادی در مقایسه با نمونه کنونی خود روانه بازار می‌شود. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، شورلت کوروت جدید به عنوان یک خودروی موتور وسط توسعه پیدا می‌کند. تا به امروز شاهد عرضه این محصول با قیمت مناسبی به بازار بودیم؛ با این حال گزارشی جدید به قیمت گزاف نسل آینده آن اشاره دارد.

بر اساس اطلاعاتی که در Corvette Forum منتشر شده، خودروی کوروت C8 با قیمت 169,900 دلار به بازار عرضه می‌شود. این قیمت بسیار بالاست به گونه‌ای که نزدیک به 3 برابر از قیمت نمونه پایه خودروی Stigray بیشتر است. علاوه بر این خودرو، قیمت اعلام شده در مقایسه با نسخه کنونی ZR1 نیز بالاتر است. این خودروی قدرتمند با قیمت 120 هزار دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

قیمت بالای این خودرو نمی‌تواند آن را تبدیل به رقیب محصولات سوپراسپرت مشهوری مانند فراری 488، لامبورگینی هوراکان و مک‌لارن 720S کند. این خودروهای سوپراسپرت با قیمتی در محدوده 300 هزار دلار به فروش می‌رسند. قیمت اعلام شده، نسل جدید شورلت کوروت را در رده محصولاتی مانند آکورا NSX، آئودی R8، مک‌لارن 570S و بالاترین نسخه‌های مرسدس – ای‌ام‌جی GT و پورشه 911 قرار می‌دهد.

فورد در گذشته خودروی موتور وسط فورد GT را معرفی کرده بود. این خودرو قیمت بسیار بالاتری در مقایسه با نسل جدید شورلت کوروت دارد. این خودرو با قیمتی نزدیک به 450 هزار دلار به فروش می‌رسد. در حالی که شاید برخی از علاقه‌مندان به صنعت خودرو قیمت نسل جدید شورولت کوروت را در مقایسه با سوپراسپرت‌های مطرح در بازار مناسب بدانند، این خودرو با قیمت 170 هزار دلار می‌تواند با کاهش فروش در بازار مواجه شود.

در اطلاعات منتشر شده به این موضوع اشاره شده که قیمت 170 هزار دلاری برای قدرتمندترین نسخه این خودرو است. در حالی که این موضوع می‌تواند تا حدودی قیمت بالای آن را منطقی جلوه دهد، کوروت ZR1 با قیمت 120 هزار دلار به فروش می‌رسد. انتظار می‌رود شورلت قیمت مناسب‌تری را برای این خودرو در نظر بگیرد. در همین راستا احتمال قیمت 100 هزار دلاری آن وجود دارد.

در صورتی که نسل جدید شورلت کوروت با قیمت 170 هزار دلار روانه بازار شود، تبدیل به یکی از گران‌ترین خودروهای تولید شده در ایالات متحده آمریکا خواهد شد. در حال حاضر آکورا NSX با قیمت 157,500 دلار، گران‌ترین خودروی تولید شده در این کشور به حساب می‌آید. این خودرو در اوهایو به تولید می‌رسد. لازم به ذکر است؛ فورد GT در اونتاریو کانادا تولید می‌شود.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها