کد خبر : 38477

فیس لیفت جدید ب ام و M5 در راه است

فیس لیفت جدید ب ام و M5 در راه است

به تازگی تصاویر جاسوسی جدید مربوط به خودروی BMW M5 در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت BMW به عنوانه یکی از بزرگ‌رین شرکت‌های سازنده خودرو در جهان هر چند وقت یک بار خریداران و طرفداران خودرو‌های روز را شگفت زده می‌کند.

به تازگی تصاویری جاسوسی از خودرو BMW M5 که قرار است در آینده شاهد معرفی رسمی آن از سوی BMW باشیم منتشر شده است.

این اولین باری است که از خودرو M5 اینگونه تصاویری منتشر می‌‎شود، هر چند در این تصاویر جلو عقب این خودرو سندان پوشیده شده است و به نوعی نمی‌توان طراحی بخش جلویی و عقب نیم شاسی جدید BMW را تشخیص داد.

از طرفی هم با توجه به شیوه طراحی جلوی این اتومبیل، شرکت سازنده نتوانسته است به طور کامل آن را استتار کند و بخش عمده‌ای از این طراحی مشخص است.

تصاویر جاسوسی منتشر شده از مدل جدید M5

جلوی این اتومبیل مثل همیشه همان دریچه مشبک معروف BMW مشاهده می‌شود و مثل همیشه طراحی کوسه مانند و جذاب خودرو‌های BMW به چشم می‌خورد. از دیگر موارد قابل مشاهده در تصاویر مربوط به جلوی این اتومبیل می‌توان به وجود داشتن چراغ‌های نازک LED در کنار چراغ‌های اصلی این اتومبیل اشاره کرد که همان چراغ‌های لایت نایت هستند.

تصاویر جاسوسی منتشر شده از مدل جدید M5

این مدل از M5 با مدل قبلی این خودرو تغییرات زیادی در بخش جلو ندارد و صرفا برخی تغییرات جزئی در بخش جلویی این خودرو مشاهده می‌شود. هرچه BMW در استتار بخش جلویی این خودرو ناموفق بوده است، در بخش عقب خودرو موفق عمل کرده و استتار پشتی این خودرو به حدی دقیق است که هیچ اطلاعات خاصی از آن نمی‌توان بدست آورد. از اطلاعات قابل مشاهده در بخش صندوق ان خودرو می‌توان به وجود اگزوز چهار گانه اشاره کرد.

تصاویر جاسوسی منتشر شده از مدل جدید M5

هنوز اطلاعات مربوط به موتور این اتومبیل نامشخص است، اما در مدل موجود در بازار خودرو M5 از یک پیشانه ۴.۸ لیتری V۸ دوقلو توربو شارژ استفاده شده است که توانی معادل ۵۹۱ اسب بخار را دارد. انتظار می‌رود در مدل جدید این خودرو، توان پیشرانه به ۶۱۷ اسب بخار افزایش پیدا کند؛ با این حال تا زمان معرفی رسمی این خودرو از سوی BMW نمی‌توان درباره آن نظر قطعب داد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها