کد خبر : 3830

ویرایش جدید کوچک‌ترین سدان باواریایی ها زیر تست

ویرایش جدید کوچک‌ترین سدان باواریایی ها زیر تست

آن‌طور که کارشناسان می‌گویند، باواریایی‌ها به آخرین روزهای تست‌های میدانی نسخه جدید ب‌ام‌و سری یک سدان رسیده‌اند. اما ب‌ام‌و‌ برنامه روشنی برای آینده این خودرو تشریح نکرده است.

به گزارش خودروتک، انتشار تصاویر جاسوسی جدید از ب‌ام‌و سری یک سدان، شایعه عرضه کوچک‌ترین سدان باواریایی‌ها را در اروپا تقویت کرده است.

از یک سو برخی معتقدند شرکت قصد دارد نسخه سدان این سری را برای بازار اروپا دست و پا کند. البته برخی دیگر بر این باورند که این تنها یک فیس‌لیفت برای نسخه فعلی است. مدتی پیش ب‌ام‌و فروش کوچک‌ترین سدان خود را منحصراً در بازار چین استارت زد. اما بعد از آن بنا به دلایلی نظرش را تغییر داد و اعلام کرد که سری یک جدید راهی بازار مکزیک نیز می‌شود. حال تصاویر جاسوسی جدید حکایت از آن دارد که شاید سناریوی ب‌ام‌و سری یک سدان باز هم دستخوش تغییر شود.

جاسوسان صنعتی با انتشار تصاویری از تست‌های میدانی این خودرو در مونیخ، نکات جالبی را فاش کرده‌اند. حتی با آن همه پوشش استتاری نیز می‌توان فهمید که فرمت طراحی این خودرو نسبت به آنچه پیش‌تر در مکزیک رونمایی شده بود، متفاوت است.

در صورت عرضه ب‌ام‌و سری یک سدان در اروپا، این خودرو رقبایی همچون مرسدس‌بنز A کلاس سدان و آئودی A3 را در برابر خود خواهد دید.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها