کد خبر : 37922

هیوندای i30 سری N Line در راه است

هیوندای i30 سری N Line در راه است

هیوندای قصد دارد از مدل فیس لیفت خودروی i30 N Line رونمایی کند. به تازگی تصویری از جلوی هیوندای i30 N Line مدل 2021 منتشر شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از جی اس ام ، هیوندای قصد دارد تمام خودروهای خود در کشورهای اروپایی را بروز کند. این شرکت از نسل جدید هیوندای i10 رونمایی کرده و قصد دارد در آینده نسل جدید هیوندای i20 را نیز معرفی کند. حال اولین تیزر از مدل فیس لیفت هیوندای i30 در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.

ماه آینده میلادی این هاچ‌بک کامپکت در نمایشگاه خودروی ژنو 2020 معرفی خواهد شد. برای اولین بار شاهد رونمایی از مدل N Line هیوندای i30 استیشن خواهیم بود.

بر اساس تیزر منتشر شده، این خودروی کره‌ای از طراحی بسیار تهاجمی بهره می‌برد. سپر جلوی آن بازطراحی شده و از ورودی‌های هوای بزرگی استفاده شده است. چراغ‌های دی‌لایت دیگر درون سپر قرار نگرفته‌اند و هیوندای آن‌ها را درون چراغ اصلی قرار داده است. طراحی چراغ‌های جلو نیز اسپرت‌تر از گذشته شده است. علاوه بر این موارد، شاهد استفاده از الگوی جدیدی برای جلو پنجره آن نیز هستیم تا ظاهر اسپرت‌‌تری برای آن به همراه داشته باشد.

در حال حاضر تصویری از بخش پشتی این خودروی کره‌ای منتشر نشده است؛ با این حال شایعات به بازطراحی سپر عقب و همچنین چراغ‌های عقب اشاره می‌کنند. هیوندای i30 N Line مدل 2021 به رینگ‌های جدیدی مجهز می‌شود که ابعاد آن‌ها در محدوده 16 تا 18 اینچ قرار می‌گیرد. در کابین این خودروی اسپرت شاهد استفاده از کیلومترشمار دیجیتال خواهیم بود که توسط یک نمایشگر 10.25 اینچی لمسی برای سیستم سرگرمی و اطلاعات همراهی می‌شود.

انتظار می‌رود با عرضه نسخه بروز شده هیوندای i30 در کشورهای اروپایی، مدل مشابه آن در ایالات متحده آمریکا یعنی النترا GT نیز بروزرسانی شود. هیوندای i30 N نیز بروزرسانی می‌شود و در نهایت هیوندای برای آن گیربکس خودکار دو کلاچه درنظر می‌گیرد. احتمالا هیوندای آن را به سیستم چهار چرخ محرک مجهز می‌کند تا قادر به رقابت با فولکس واگن گلف R مدل 2021 باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها