کد خبر : 37811

زمان و قیمت فروش هیوندای Creta مدل 2020 مشخص شد

زمان و قیمت فروش هیوندای Creta مدل 2020 مشخص شد

هیوندای نسل جدید Creta را ماه آینده در بازار هند عرضه خواهد کرد.

به گزارش خودروتک به نقل از خبرگزاری اقتصادی ایران ،  در حالی که نسل قبلی هیوندای Creta یک شاسی بلند با طراحی مناسب بود، نسل جدید آن با هدف ترکیب عناصر طراحی رادیکال ساخته شده است. قسمت های جلو و عقب تازه طراحی شده این خودرو الهام گرفته از هیوندای Palisade هستند.

این امر به طور واضحی در ظاهر چراغ های جلوی LED مجزا و چراغ های عقب ترکیبی LED عمودی این خودرو مشخص است.

مدل مخصوص هند این خودرو از جلوپنجره ای متفاوت از مدل چینی آن بهره می برد. از ویژگی های قابل توجه در این خودرو می توان به ستون C متمایز، رینگ های آلیاژی برش الماسی 17 اینچی و ساختار منحصر به فرد نشان CRETA در پشت اشاره کرد.

در حالی که بدنه هیوندای Creta مدل 2020 ساده تر خواهد بود، کابین آن الکوی جدیدی در کلاس خود در این بازار ایجاد خواهد کرد. داشبورد این خودرو کامپکت تر و ساده تر شده تا با طرح مینیمالیستی کلی کابین آن منطبق شود. کنسول وسط این خودرو دارای نمایشگر لمسی به سبک پرتره بزرگ است که عملکردهای سیستم سرگرمی اطلاعاتی و حتی کنترل دما را شامل می شود.

هواکش های مرکزی این خودرو عناصری افقی هستند و در کنار یک دیگر قرار گرفته اند. فرمانی کوچک تر که در جلوی آن پانل تجهیزاتی تمام دیجیتال تعبیه شده از دیگر ویژگی های این خودرو است. اهرم دنده به سبک هواپیما با شاخص دنده دیجیتال یک ویژگی قابل توجه دیگر در این خودرو است. یک سانروف پانورامیک و مجموعه ای از ویژگی های خودروی متصل BlueLink نیز در هیوندای Creta مدل 2020 ارائه می شود.

هیوندای Creta مدل 2020 با موتور 140 اسب بخاری 1.4 لیتری توربوشارژ بنزینی، 115 اسب بخاری 1.5 لیتری N/A بنزینی و 115 اسب بخاری 1.5 لیتری توربوشارژ دیزلی ارائه می شود. خریداران می توانند گیربکس دستی شش سرعته، CVT و هفت سرعته DCT را برای این خودرو انتخاب کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها