کد خبر : 3745

آفرود خشن به سبک روسی

آفرود خشن به سبک روسی

آیا به ماجراجویی‌های آفرود علاقه دارید ولی از جیپ رانگلرها، تویوتا لندکروزرها، نیسان پاترول‌ها و دیگر مدل‌های آفرود عادی خسته شده‌اید؟ شرکت روسی Technoimpluse ممکن است بتواند شما را کمک کند. مدل Rocket Z 210-91 شرکت یک شاسی‌بلند موتور وسط است که ظرفیت 9 سرنشین را داشته و با آن، تقریباً هرجایی که دلتان بخواهد می‌توانید بروید. قیمت آن از 5.6 میلیون روبل (تقریباً 84 هزار دلار) شروع می‌شود.

به گزارش خودروتک، به دلیل توانایی‌های فوق‌العاده بالای آفرودی که این خودرو دارد، با آن تقریباً هرجایی که دوست داشته باشید می‌توانید بروید.

این شاسی‌بلند جعبه‌ای از یک پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر توربودیزل ساخت هیوندای با 2 تیونینگ 82 اسب‌بخار قدرت و 196 نیوتن‌متر گشتاور یا 99 اسب‌بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور استفاده می‌کند. خروجی‌های پیشرانه به کمک یک جعبه‌دنده 5 سرعته دستی به تمام چرخ‌ها ارسال می‌شود. باک 100 لیتری آن ظرفیت پیمایش خودرو را بسیار بالا برده است. برای جاده‌های آفرود سخت، خودرو به سیستم دو دیفرانسیل دائمی، دیفرانسیل قفل‌شونده و یک جعبه‌دنده کمکی دو سرعته مجهز شده است. به کمک فرمان برقی خودرو رانندگی بسیار راحتی با آن خواهید داشت. این خودرو به سیستم آنبرد تنظیم خودکار باد تایرها مجهز بوده و به همین دلیل، هیچ نگرانی بابت پنچر شدن تایرها نباید داشته باشید.

توانایی‌های آفرود Rocket Z 210-91 به معنای واقعی کلمه فوق‌العاده هستند. اورهنگ‌های بسیار کوتاه جلو و عقب موجب شده‌اند تا خودرو زاویه حمله و فرار 52 درجه‌ای داشته باشند و فاصله کف تا زمین برابر با 600 میلی‌متر است. بدون احتساب آینه‌ها، این شاسی‌بلند 2.49 متر عرض و 4.89 متر طول دارد.

داخل کابین، ترکیب صندلی‌ها فوق‌العاده عجیب‌وغریب است. در جلو، صندلی راننده تنها صندلی دائمی بوده، ولی یک صندلی تاشو هم نصب شده تا زمانی که راننده نیاز به هم‌صحبت داشت، امکان نشستن فرد دیگری هم فراهم باشد. ردیف بعدی یک نیمکت ساده است که برای دسترسی به پیشرانه باید آن را بخوابانید. دو صندلی نصب‌شده روی دیواره در بخش عقب هم وجود دارند که می‌توان با خواباندن آن‌ها، قسمت عقب کابین را به محلی خوب برای خوابیدن تبدیل کرد.

شرکت تکنو ایمپالس این خودرو را مدلی نظامی معرفی کرده و در وب‌سایت آن‌ها، گفته شده که Rocket Z 210-91 می‌تواند گزینه‌ای بسیار خوب برای گشت‌های مرزی و جنگل‌بانی باشد. اگر این مدل برای شما به‌اندازه کافی بزرگ نیست، باید به اطلاعتان برسانیم که شرکت مدل بزرگ‌تر Rocket Z 310-91 با ترکیب چرخ‌های 6x6 را هم تولید کرده است.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها