کد خبر : 3705

فورد به کمک کودکان سرطانی می‌آید

فورد به کمک کودکان سرطانی می‌آید

بیضی آبی آمریکا در یک همکاری تحسین‌برانگیز با خیریه «آستین هچر» مربوط به کودکان سرطانی، نسخه جدیدی از شاسی‌بلند اکسپلورر خود را به نمایشگاه SEMA رساند. اغلب شرکت‌کننده‌ها در این نمایشگاه تیونینگ می‌آیند تا بازار را هیجان‌زده کنند؛ اما فورد راه دیگری در پیش گرفت.

به گزارش خودروتک، فورد با در اختیار گذاشتن مدل اکسپلورر و حراج آن در پایان نمایشگاه، به ساخت مرکزی درمانی برای کودکان سرطانی کمک خواهد کرد.

مدل 2019 شاسی‌بلند اکسپلورر تیپ Sport می‌آید تا به خانواده‌هایی که کودکانشان در حال مبارزه با سرطان هستند، کمک کند. از سویی دیگر این پروژه، مرکزی آموزشی برای این کودکان ایجاد می‌کند تا آن‌ها خود بتوانند خودرو بسازند.

دکتر جیم آزبورن موسس و مجری اصلی این طرح می‌گوید: «ما از دنیای خودرو برای درمان بچه‌ها کمک گرفتیم به این امید که تلاشی سرگرم‌کننده برای بازیابی آن‌ها باشد.»

فورد با در اختیار گذاشتن مدل اکسپلورر خود سهم بسزایی در این پروژه ایفا کرده است. شاسی‌بلندی با تریم معنادار نارنجی و استفاده از رینگ‌های معروف شرکت Paragon، تایرهای حرفه‌ای BF گودریچ، باربند Yakima و سیستم اگزوز Borla. این به خوبی نشان می‌دهد که فورد ماجرا را واقعاً جدی گرفته است. چراکه از سویی دیگر شاهد استفاده از یک پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر V شکل اکوبوست با قدرتی معادل 370 اسب‌بخار و گشتاوری معادل 474 نیوتن‌متر هستیم.

کودکان تحت حمایت موسسه خیریه هچر، در قسمت طراحی داخلی، صندلی‌ها، رنگ‌بندی، چراغ‌ها و دریچه‌ها اظهارنظر کرده‌اند. عواید حاصل از فروش این خودرو برای همین افراد هزینه خواهد شد.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها