کد خبر : 37038

رونمایی از مینی کوپر S برقی مدل 2020

رونمایی از مینی کوپر S برقی مدل 2020

در زمینه طراحی نمای ظاهری و جزئیات کابین، مینی کوپر اس ایی براحتی می تواند هر بیننده ای را راضی کند و البته این جادوی زبان طراحی مینی طی چند دهه است.

به گزارش خودروتک به نقل از عصرایران - در شرایطی که تولید محصولات الکتریکی در صنعت خودرو، هر روز بیشتر از قبل مورد توجه قرار می گیرد؛ پیوسته اخبار جدیدی در رابطه با ارائه یک الکتریکی جدید به بازار جهانی منتشر می شود.

کمپانی های مطرح جهان به منظور افزایش سهم خود از اخبار مذکور و کسب درآمد بیشتر در رویکردهای جدید بازار، رقابت بسیار نزدیکی را دنبال می کنند. در این میان اخیرا تصاویری از مینی کوپر اس ایی منتشر شده که ورود این محصول به فاز تولید انبوه را تایید می کند.

ارزانترین تریم مینی کوپر اس ایی برچسب قیمت 29900 دلاری را همراه خود دارد که برای یک مینی باکیفیت کاملا قابل قبول به نظر می رسد. در این خودرو از موتور الکتریکی 135 کیلواتی(184 اسب بخار) استفاده شده که تولیدکننده برد حرکتی 177 کیلومتری را برای آن در وب سایت خود منظور کرده است. این اعداد حاصل استفاده از یک باتری 32.6 کیلووات ساعتی از جنس لیتیوم-یون است.

 
 
هر چند این عدد باتوجه به دیگر رقبا ناامید کننده به نظر می رسد اما با استفاده از اتصال مستقیم می توان باتری خودرو را طی 36 دقیقه از 0 به 80 درصد رساند. همچنین با اتصال های ضعیف تر زمان شارژ 80 درصد به 3.2 ساعت افزایش می یابد. گشتاور این خودرو نیز برابر با 199 پوندفوت است.
 
 

مینی کوپر اس ایی طی 7.3 ثانیه از حالت توقف به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد.

اما در زمینه طراحی نمای ظاهری و جزئیات کابین، مینی کوپر اس ایی براحتی می تواند هر بیننده ای را راضی کند و البته این جادوی زبان طراحی مینی طی چند دهه است.

 
 
 

تصاویری که در این مطلب مشاهده می کنید مربوط به تریم 38 هزار دلاری این محصول می شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها