کد خبر : 36873

تصاویر ویرایش کوپه خودروی سونی هم منتشر شد

تصاویر ویرایش کوپه خودروی سونی هم منتشر شد

یک طراح با انتشار تصویر جدیدی دید خود را از مدل کوپه خودرو سونی به نمایش گذاشت.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران، طرح مفهومی خودرو Vision S شرکت سونی همه را در نمایشگاه SEMA متحیر کرد. این شرکت تا به حال در صنعت خودروسازی اصلاً دخالتی نداشت، البته اگر خودرو های موجود در بازی ها در نظر گفته نشود.

اقدام به طراحی مدل در صنعت خودرو به وسیله این شرکت بزرگ فناوری یکی از مهم ترین و بزرگ ترین خبرهای چند سال گذشته بود.

طرح مفهومی فوق مدرن این شرکت از همین حالا این پتانسیل را دارد تا مقام بالاتری نسبت به خیلی از خودرو های چهار در و صندوق دار دیگر کسب کند. حالا سوالی برای برخی طرفداران پیش آمده که مدل کوپه طرح مفهومی سونی چگونه خواهد بود.

 

انتشار طرح مفهومی یک طرفدار

یک طراح با نام آکسیونوو نیکینا با طراحی این مدل به سؤال دیگر طرفداران پاسخ داده است. این شخص مدل را با عنوان Vision Coupe معرفی کرده و حقیقاتا این طرح آنقدر ها بد به نظر نمی آید. در واقع حتی مدل کوپه Vision S با یک در کمتر جذابیت ظاهری بیشتری دارد. رنگ طلایی خاص و زیبای قرار گرفته بر روی بدنه یک شخصیت جدید و مورد پسند را به این خودروی کاملا الکترونیک بخشیده است.

 

خودرو Vision S,اخبار خودرو,خبرهای خودرو,مقایسه خودرو

برخی اشخاص در واکنش به این رنگ و طراحی جدید بدنه ابراز کرده اند که بعد از مشاهده تصویر کاملا از یاد بردند که بدنه خودرو متشکل از ۳۳ سنسور تشخیص اشیاء و انسان است. این طراحی همچنین حاوی یک تزئین با رنگ قرمز در عقب اتومبیل می شود. این خط قرمز رنگ که کاملاً از جنس شیشه است مربوط به قسمت چراغ ترمز شده و در کل عرض عقب خودرو کشیده شده است. این طراحی در نظر خیلی از افراد بسیار جالب آمده و برخی معتقد هستند که می تواند با مدل هایی مثل Porsche Taycan رقابت کند.

متأسفانه نه تنها این طرح مفهومی، بلکه همچنین طراحی منتشر شده توسط شرکت سونی قرار نیست به هیچ وجه ساخته و به بازار جهانی عرضه شوند. اخیرا مدیر پروژه Vision S اعلام کرده است که شرکت سونی تصمیم ندارد تا به جمع سازندگان خودرو بپیوندد و این طرح صرفا یک اقدام از طرف سونی برای رشد و توسعه خودرو های آتی بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها