کد خبر : 36606

افشای تصاویر مربوط به نسخه جدید تسلا مدل Y

افشای تصاویر مربوط به نسخه جدید تسلا مدل Y

به نظر می‌رسد که کمپانی تسلا قصد دارد تا کراس اوورهای سری Y خود را زودتر از موعد مقرر روانه بازار کند.

به گزارش خودروتک به نقل جی اس ام ، اگر سریع‌تر از زمان اعلام شده با آگهی پیش فروش سری Y خودروی تسلا روبرو شدید، تعجب نکنید. چرا که این کمپانی قصد دارد تا کراس اوورهای این سری را زودتر از موعد مقرر، روانه بازار کند.

البته در حال حاضر، هنوز اطلاعات دقیقی در مورد ابعاد و سایز این خودرو در دسترس نیست. اما امروز در رسانه‌های خبری، شاهد درز تصویری از عقب خودرویی از سری Y بودیم که صندلی‌های ردیف سوم آن را به نمایش گذاشته است.

در این تصویر شاهد یک خودرویی با گنجایش هفت نفر هستیم، اما هنوز مشخص نیست که صندلی مخصوص به نفرات ششم و هفتم، تا چه اندازه ظرفیت خواهد داشت و آیا مخصوص بزرگسالان طراحی شده، یا تنها کودکان امکان نشستن روی آنها را دارا خواهند بود.

البته آنچنان که از تصویر لو رفته برمی‌آید، ظاهرا در صورت جابجا شدن صندلی‌های ردیف دوم، امکان نشستن افراد بزرگسال در ردیف سوم نیز میسر خواهد شد.

به نظر می‌رسد که سری Y، از جمله محصولات پر فروش و پرطرفدار کمپانی تسلا به شمار رود. 70 درصد از قطعات این خودرو مانند سری 3  خواهد بود، اما تکنولوژی‌های جدیدتری نیز در ساخت آن به کار رفته که باعث خواهد شد تا فروش این محصول در سراسر دنیا با افزایشی چشمگیر روبرو شود.

پیش بینی می‌شود که این خودرو با قیمتی بین 48 تا 61 هزار دلار، روانه بازار شود و طبق شایعات، باتری استاندارد مناسب با این خودرو نیز حدودا یک سال بعد، با قیمت 39 هزار دلار، در دسترس خریداران قرار گیرد.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها