کد خبر : 3577

لندکروز 2019 آمد

لندکروز 2019 آمد

بزرگ‌ترین خودروساز ژاپن عرضه نسخه جدید پرفروش‌ترین شاسی‌بلند خود یعنی لندکروزر را آغاز کرد. نکته جالب در این میان، آن است که این خودرو نسبت به نمونه سال قبل تغییری را تجربه نکرده است. نسخه موفقی که روی شاسی یک‌پارچه این شاسی‌بلند فول‌سایز سوار شده و باز هم همان فضای وسیع را برای 8 نفر فراهم می‌آورد.

به گزارش خودروتک، لندکروزر 2019 هرچند تغییر خاصی را نسبت به قبل تجربه نکرده اما حالا به تجهیزات استاندارد آفرود مجهز شده است.

لندکروزر فوق، هم‌چنان حساب ویژه‌ای روی سیستم انتقال قدرت استادانه 4WD خود باز کرده و باز هم شاهد آن سیستم هیدرولیکی ابداعی شرکت یعنی KDS (تعلیق پویای جنبشی) خواهیم بود. لندکروزر 2019 به پیشرانه دوست‌داشتنی 5.7 لیتری هشت سیلندر V شکلی مجهز است که با 381 اسب‌بخار نیروش هیچ نیازی را بدون پاسخ نمی‌گذارد. گشتاور 453 نیوتن‌متری آن در دور موتور 3600rpm در دسترس خواهد بود. این خروجی چشم‌گیر توسط یک جعبه‌دنده 8 سرعته اتوماتیک به همه چرخ‌ها منتقل می‌شود.

لندکروزر جدید یکی از معدود شاسی‌بلندهایی است که 90 درصد قدرتش در دور موتور 2200rpm به دست می‌آید؛ اعداد و ارقامی که به نظر می‌رسد برای چابکی این غول 3.6 تنی کافی باشد.

تمام ادوات مخصوص به آفرود و کشندگی به‌صورت استاندارد (و نه آپشن) روی این خودرو نصب شده است. سخت‌افزارهایی مانند خنک‌کننده روغن موتور و سیم‌کشی‌های مربوط به مهار ترمز تریلر. این خودرو هم‌چنین مجهز به سامانه کنترل نوسان تریلر است. قابلیتی که کمتر روی خودرویی آن هم به صورت استاندارد دیده می‌شود. این سیستم بخشی از ساختار VSC (کنترل پایداری خودرو) و ایمنی به حساب می‌آید.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها