کد خبر : 3529

فیس‌لیفت لکسوس CT 200h مدل 2019 رونمایی شد

فیس‌لیفت لکسوس CT 200h مدل 2019 رونمایی شد

شرکت لکسوس از فیس‌لیفت جزئی CT 200h برای مدل سال 2019 رونمایی کرده و با ساده‌تر کردن مجموعه مدل‌های خودرو، با قیمت پایه‌ای برابر با 25 هزار و 150 پوند آن را وارد بازار بریتانیا کرده است.

به گزارش خودروتک، برای مدل فیس‌لیفت شرکت علاوه‌بر تغییراتی جزئی در طراحی بدنه و کابین، تجهیزات بیشتری نیز برای آن ارائه کرده است.

این عدد دقیقاً 1630 پوند در مقایسه با مدل پایه سال پیش گران‌تر شده که البته تجهیزات و امکانات بیشتر می‌تواند دلیل این افزایش قیمت را توضیح بدهد. در میان تجهیزات استاندارد آن مواردی مانند رینگ‌های 17 اینچ آلیاژی، حسگر پارک و دوربین دید عقب، حسگر باران، تهویه مطبوع دو منطقه‌ای و صفحه‌نمایش 7 اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی دیده می‌شوند.

برای مدل 2019، لکسوس مدل‌های SE و Luxury را از خانواده CT 200h حذف کرده و مدل بعدی، تریم اسپرت است. در مقایسه با مدل پایه، برخی تغییرات طراحی بدنه و کابین، سیستم تعلیق با تیونینگ اسپرت، شیشه ایمنی عقب، روکش Tahara و صندلی‌های جلو مجهز به گرم‌کن موجب شده‌اند شرکت قیمت آن را 27 هزار و 150 پوند تعیین کند.

قوی‌ترین و بهترین‌ تریم لکسوس CT 200h مدل 2019 تاکومی نام دارد. قیمت پایه آن 31 هزار و 250 پوند تعیین شده و به چراغ‌های LED، سانروف، حسگر پارک جلو و عقب، سیستم ناوبری Lexus Premium و سیستم صوتی مارک لوینسون مجهز است.

مشتریان می‌توانند پکیج اسپرت را به قیمت 500 پوند برای مدل پایه خودرو سفارش دهند که مواردی مانند قاب آینه و جلوپنجره مشکی، رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی و تریم Tahara کابین در دو رنگ مشکی و قرمز تیره را به خودرو اضافه می‌کند.

پک Tech قیمتی برابر با 750 دارد و روی دو تریم CT و اف اسپرت قابل سفارش است. این پکیج شامل مواردی مانند چراغ‌های جلوی LED با تنظیم ارتفاع خودکار، نوربالای خودکار و سیستم ناوبری Lexus Premium با صفحه‌نمایش 10 اینچی می‌شود.

پک Premium هم که روی مدل پایه CT قابل سفارش است به مواردی مانند شیشه ایمنی عقب، ورود هوشمند، حس‌گر پارک جلو و عقب، صندلی‌های جلو مجهز به گرم‌کن و روکش Tahara مجهز بوده و قیمتی برابر با 1000 پوند دارد.

نهایتاً، پک تاکومی فقط برای مدل اف اسپرت به قیمت 4850 پوند قابل سفارش است و با خرید آن، شرکت مواردی مثل چراغ‌های جلوی LED با نوربالای اتومات، صندلی‌های اف اسپرت با تنظیم برقی جلو و روکش چرمی، تزئینات Naguri داخل کابین، سانروف، ناوبری Lexus Premium و سیستم صوتی مارک لوینسون را در اختیار شما قرار خواهد داد.

شرکت هیچ‌گونه تغییراتی روی پیشرانه لکسوس CT 200h مدل 2019 انجام نداده و خودرو همچنان از همان ترکیب پیشرانه 1.8 لیتری بنزینی و یک موتور الکتریکی استفاده می‌کند که روی‌هم‌رفته 134 اسب‌بخار قدرت دارند.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها