کد خبر : 33477

قیمت جدید شورولت کوروت اعلام شد

قیمت جدید شورولت کوروت اعلام شد

حالا جنرال موتورز هم می گوید اگر شورولت کوروت را زیر 80 هزار دلار (با دلار حدود 12 هزار تومان، چیزی حدود 960 میلیون تومان [قیمت کارخانه بدون هیچ تعرفه و شماره گذاری و غیره]) بفروشد متضرر می شود.

به گزارش خودروتک به نقل از سایپانیوز، شورولت کوروت استنگری 2020 کوپه گران ترین ورژن کوروت به حساب می آید. مدل پایه شورولت کوروت قرار بود از 60 هزار دلار شروع شود که حالا معلوم شده آن هم مقدور نیست. یکی از منابع خبری مجله خودرویی «موتور ترند» در جنرال موتورز می گوید هر خودروی شورولت کوروتی که زیر 80 هزار دلار به فروش برسد برای جنرال موتورز زیان به حساب می آید. همان منبع خبری هم گفته است که از سال 2021 قیمت شورولت کوروت باز هم افزایش خواهد یافت و این افزایش قیمت در سالهای بعد از آن هم به قوت خود باقی خواهد ماند.

حالا مشتریان این خودرو که در اصل رقبای خریداران موستانگ فورد هستند باید با خود حساب و کتاب کنند و ببینند می توانند با این افزایش قیمت ها به ویژه هزینه های نگهداری و بیمه آن به این رقابت ادامه بدهند یا خیر.

با این که فروشندگان این مدل از خودرو، از مشخصات فنی و امکانات و آپشن های عجیب و غریب صحبت به میان می آورند اما به هر حال کوروت مدل جدیدی نیست.

فعلاً گران ترین حالت شورولت کوروت 2020 نوع سقف تاشو (کانورتیبل) آن است که 113,955 دلار قیمت دارد.

کوروت، زیر-برند شورولت از کمپانی جنرال موتورز اکنون 12 میلیارد دلار ارزش دارد. مدل های ZO6 و ZR1 هم برای آن که سودآور باشند باید بین 80 تا 100 هزار دلار به فروش برسند. اما صحبت اینجا است که وقتی قیمت خودرو در بازار آمریکا 6 رقمی می شود، تعداد فروش آن هم انگشت شمار می شود. برای جنرال موتورز این ریسک بالایی به حساب می آید و باید امیدوار باشد که به قول خودشان با این ریسک «پرهای زیادی از آنها کَنده نشود».  

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها