کد خبر : 32862

فورد موستانگ کراس اوور برای عشق سرعت ها

فورد موستانگ کراس اوور برای عشق سرعت ها

فورد موستانگ مک وان یک اسطوره برای علاقمندان خودروهای عضلانی به حساب می آید. موستانگی در فاصله سال های 1969 تا 1978 توسط فورد تولید می شد و البته مدل نه چندان دلچسبی هم از آن در سال 2004 تولید شد. حالا زمانی رسیده که یک مک جدید در خانواده فورد متولد شود. فورد موستانگ مک E خودرویی است که می خواهد تمام تصورات را در مورد موستانگ به هم بریزد!

به گزارش خودروتک ، نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2019 جایی بود که برای اولین بار مردم با فورد موستانگ مک E از نزدیک مواجه شدند. خودرویی که که حالا از یک عضلانی به یک کراس اوور تبدیل شده است.

این خودرو تلاش زیادی کرده تا به المان های معروف فورد موستانگ مانند نمای جلو ، چراغ های جلو و عقب وفادار باشد اما در نهایت به نظر می رسد فقط نام موستانگ مک را با خود دارد.

اولین چیزی که جای آن به شدت در این خودرو خالی به نظر می رسد موتور 8 سیلندر مک ها با آن صدای دلنشین است. جای این موتور را یک موتور الکتریکی گرفته است که البته در قدرت و گشتاور حرف هایی برای گفتن دارد. برای موستانگ مک E دو نوع موتور الکتریکی در نظر گرفته شده است. مدل دیفرانسیل عقب آن با موتور 282 اسب بخاری عرضه می شود و مدل چهار چرخ متحرک آن با موتور 332 اسب بخاری به بازار می آید.

یک مدل موستانگ مک E GT نیز تولید خواهد شد که دارای موتور الکتریکی 495 اسب بخاری با گشتاور 612 نیوتن متر است. این مدل می تواند در مدت زمان تنها 3 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر در ساعت برسد. شتابی که به نظر می رسد هر عشق سرعتی را راضی خواهد کرد.

مدل پایه این خودرو با هر بار شارژ می تواند در حدود 432 کیلومتر را طی کند.

فورد موستانگ مک E مدل 2021

فورد موستانگ مک E مدل 2021

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها