کد خبر : 3256

وانتی برای دیوانه ها

وانتی برای دیوانه ها

شرکت روش پرفورمنس از نسخه تیونینگ‌شده وانت فورد F-150 با نام نایت‌میر در نمایشگاه SEMA رونمایی کرد، که ۶۵۰ اسب بخار قدرت دارد.

به گزارش خودروتک، شرکت تیونینگ خودرو و افترمارکت روش پرفورمنس (Roush)، مدت زیادی است که خدمات خود را برای مشتریان فورد ارائه می‌دهد؛‌ این خدمات مخصوصاً‌ برای موستانگ شناخته می‌شود، اما این تیونر در زمینه تیونینگ پیک‌آپ فورد F-150 نیز فعالیت می‌کند. هم‌اکنون وانت جدیدی توسط این شرکت با نام روش F-150 نایت‌میر مدل ۲۰۱۸ در نمایشگاه SEMA عرضه شده است.

ford F-150 pickup / وانت پیک‌آپ فورد F-150

وانت نیم‌تنی F-150 نایت‌میر (Nitemare) با تغییرات بصری و عملکردی، از جمله نسخه‌ی جدیدی از پیشرانه ۵.۰ لیتری خورجینی هشت سیلندر سوپرشارژ کایوت (Coyote) و قدرت ۶۵۰ اسب بخار عرضه شده است. پکیج سوپرشارژر TVS R2650 این شرکت در ترکیب با سیستم پاشش سوخت جدید، اینترکولر بزرگ، دریچه گاز بزرگ‌تر، منیفولد ورودی آلومینیومی ساخت روش و تنظیم ECU برای هماهنگی قطعات جدید با پیشرانه، چنین قدرتی برای پیک‌آپ فورد F-150 فراهم می‌کند.

بدون توجه به مزایایی مثل صدای پیشرانه قدرتمند هشت سیلندر خورجینی، یک سیستم اگزوز ویژه هم، توسط روش نیز به تجهیزات افزوده می‌شود تا بر قدرت پیشرانه بیفزاید.

ford F-150 pickup / وانت پیک‌آپ فورد F-150

پیک‌آپ روش F-150 نایت‌میر در بخش زیبایی‌شناختی نیز از گیره‌های جدیدی روی جلوپنجره مشبک و محافظ سپر برای نصب قطعات اضافی استفاده می‌شود. رینگ‌های چرخ به اندازه ۲۲ اینچی ارتقا می‌یابند و روکش سیاه برای تطابق با بدنه وانت پیک‌آ‌پ روی آن کشیده می‌شود. در مکان‌های مختلف بدنه، جلوپنجره و شیشه جلو از آرم و استیکرهای Roush استفاده شده است. سایر افزونه‌های اختیاری نسخه نایت‌میر شامل چرم کامل فضای داخلی خودرو، پوشش کفی عقب، کیت ابزار آف‌رود، جعبه کنسول وسط و سیستم اگزوز فعال دوگانه می‌شود. 

ford F-150 pickup / وانت پیک‌آپ فورد F-150

پکیج تیونینگ نایت‌میر برای وانت پیک‌‌آپ فورد F-150 روش با قیمت ۱۶،۹۹۹ دلار آغاز خواهد شد که البته شامل هزینه‌های F-150 نمی‌شود. نکته مهم در مورد روش این است که خریداران می‌توانند محصولات این شرکت را از طریق نمایندگی‌های مجاز فورد انتخاب کنند. همچنین با وجود افزایش توان پیشرانه به ۶۵۰ اسب بخار، هنوز هم ضمانت‌نامه ۳ ساله یا ۶۰۰۰۰ کیلومتر توسط این شرکت تحت پوشش قرار می‌گیرد.

منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها