کد خبر : 31990

آغاز فروش ارزان ترین شاسی بلند هیوندای

آغاز فروش ارزان ترین شاسی بلند هیوندای

ارزانترین خودروی کراس اور هیوندایی مدل ونو 2020 با قیمتی زیر 19 هزار دلار به بازار عرضه می شود. هیوندایی ونو کوچکترین و ارزان ترین کراس اور محصول کره جنوبی است.

به گزارش خودروتک به نقل از سایپانیوز، هیوندایی 2020 Venue با قیمت پایه کارخانه 18,345 برای مدل SE آن شروع می شود که سیستم انتقال قدرت آن دستی 6سرعته است. اما با افزودن آپشن های مورد درخواست مشتری، مدل SEL آن تا 23,145  دلار هم می رسد، که به بسته های پرمیوم و آپشن های روز مجهز است. هیوندایی ونو از آخر ماه نوامبر (اواسط آذر) به نمایندگی های این کمپانی خودروسازی می رسد.

هیوندایی ونو 2020 ارزانترین کراس اور بازار خودروهای شاسی بلند جمع و جور و با قد و قواره کوچک است. با آمدن این کراس اور، مدل هایی مثل کیا سول با 190 دلار قیمت بالاتر و نیسان کیکس، با 1340 دلار قیمت بالاتر، رقبای اصلی این خودرو خواهند بود.

البته باید این نکته را در نظر داشت که نیسان کیکس مدل دستی ندارد و سیستم انتقال آن اتومات است به همین دلیل اگر قرار باشد هیوندایی ونو را به سیستم انتقال اتومات خریداری کنید باید 1200 دلار بیشتر در نظر بگیرید.

هیوندای ونیو

هیوندایی ونو در حقیقت جایگزین هیوندایی اکسنت هاچبک است. حالا ارزانترین خودروی هیوندایی، اکسنت سدان است که 16,125 دلار قیمت کارخانه آن است با موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری و 121 اسب بخار و گشتاور 133 Ib-ft با پیشرانه محور جلو و سیستم انتقال قدرت سی وی تی است.

هیوندایی ونو فول آپشن، دارای امکانات سانروف [پنجره سقفی]، مونیتور نقطه کور، صندلی ها با گرمکن برقی، لامپ های ال ایی دی، استارت دکمه ای، رینگ های 17 اینچی.

فروش هیوندایی ونو از آخر نوامبر (9 آذر) در نمایندگی های این خودروساز شروع می شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها