کد خبر : 3047

خداحافظی باشکوه با ATS و CTS

خداحافظی باشکوه با ATS و CTS

تقریباً 15 سال از زمانی که کادیلاک نخستین بار از سری V با سدان CTS-V رونمایی کرد می‌گذرد. به‌زودی، بخش جدیدی در این سری قرار است روانه بازار شود، ولی قبل از آن، این برند آمریکایی لوکس از دو نسخه ویژه برای دو مدل فعلی خود رونمایی کرده است.

به گزارش خودروتک، این دو نسخه ویژه تغییراتی در طراحی بدنه و کابین داشته و در تیراژ 300 دستگاه برای بازارهای آمریکا، کانادا و خاورمیانه ارائه خواهد شد. نسخه Pedestal برای کوپه ATS-V و سدان CTS-V با رنگ بدنه برنز متالیک جلوه بسیار خاصی داشته و از مهم‌ترین موارد ظاهری آن‌ها می‌توان به تزئینات کرومی مشکی، پکیج فیبر کربنی بدنه، رینگ آلیاژی تیره و کالیپرهای ترمز قرمز رنگ برمبو اشاره کرد.

داخل کابین، صندلی‌های ریکارو در کنار بخش‌های دیگر روکش چرمی مشکی با تزئینات کرمی روشن، دوخت متضاد برنزی و تزئینات فیبر کربنی را می‌توانیم ببینیم. نسخه‌های Pedestal همچنین به دستگاه ضبط داده‌های فنی و سیستم دوربین دید عقب (در CTS-V) مجهز هستند.

قیمت کادیلاک ATS-V کوپه مدل 2019 نسخه Pedestal از 77 هزار دلار و قیمت نسخه CTS-V از 102 هزار و 590 دلار شروع می‌شوند. روی‌هم‌رفته، تنها 300 دستگاه از دو مدل برای فروش در آمریکا، کانادا و خاورمیانه ساخته خواهد شد. پس اگر قصد خرید یکی از آن‌ها را دارید، بهتر است سریع‌تر تصمیم بگیرید. از آغاز ماه آتی میلادی شرکت ثبت سفارش این دو نسخه ویژه ATS-V و CTS-V را شروع خواهد کرد.

هر دو مدل در آینده‌ای نزدیک از خط تولید کادیلاک خارج خواهند شد، ولی این به معنی پایان عمر سری V این شرکت نیست. کادیلاک هم‌اکنون در حال طراحی و توسعه CT6-V جدید است و آن را با یک پیشرانه هشت سیلندر خورجینی توربو دوقلو 550 اسب‌بخاری روانه بازار خواهد کرد. این عدد بیشتر از 464 اسب‌بخار ATS-V و کم‌تر از 640 اسب‌بخار CTS-V بوده و می‌تواند تنوع مدل‌های سری V کادیلاک را به‌خوبی افزایش دهد.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها