کد خبر : 29820

نسخه ویژه شورولت کلرادو رونمایی شد

نسخه ویژه شورولت کلرادو رونمایی شد

شورولت پیکاپ میان سایز کلرادو را با چهره‌ای جدید معرفی کرده اما جالب‌ترین نسخه این خودرو را باید مدل ZR2 دانست که قرار شده در نمایشگاه امسال SEMA در لاس‌وگاس به معرض نمایش عمومی درآید. غیر از نمایشگاه مذکور، شورولت کلرادو 2021 قرار است در تاریخ 10 اکتبر در رویداد Laughlin Desert Classic نیز به علاقمندان معرفی شود.

به گزارش خودروتک ، نسخه جدید شورولت کلرادو ZR2 در سال 2021 روانه بازار خواهد شد و به لطف امکانات جدید و تغییراتی که به خود دیده به پیکاپی مجهز برای آفرود تبدیل شده است.

براساس آنچه شورولت اعلام نموده، اکنون تریم‌های مختلف کلرادو تفاوت‌های بیشتری با یکدیگر خواهند داشت. غیر از این رنگ ماسه‌ای متالیک نیز برای مدل‌های Z71 و ZR2 معرفی شده که می‌تواند برای طرفداران خودروهای آفرود بسیار جالب توجه باشد.

آقای Bob Krapes مدیر فروش بخش پیکاپ‌های شورولت اعلام کرده که این شرکت ظرف 5 سال توانسته 520 هزار دستگاه کلرادو به فروش برساند. وی در ادامه ظاهر خشن و اسپرت جدید این خودرو را سازگار با قابلیت‌های عملکردی آن دانسته است.

در مدل‌های WT و LT لوگوهای شورولت به رنگ طلایی بوده در حالی‌که در تریم Z71 این نشان‌ها به رنگ سیاه نصب شده است. در تریم‌‌هایWT،LT  و Z71 طراحی نوار میانی جلوپنجره، بخش پایینی دماغه خودرو و صفحه محافظ نصب شده در این بخش بروزرسانی شده است. اما تیپ آفرودی ZR2 تنها مدلی است که در جلوپنجره آن حروف Chevrolet به صورت حک شده دیده می‌شود. بنابر اعلام شرکت سازنده، طراحی این بخش در تیپ ZR2 به منظور دستیابی به نمایی بوده است.

شورولت کلرادو ZR2

شورولت کلرادو ZR2 2021 به ‌صورت استاندارد به امکاناتی چون قلاب‌های قرمز رنگ مخصوص بکسل، کمک‌‌فنرهای DSSV حساس به موقعیت، قفل دیفرانسیل الکترونیکی جلو و عقب، محافظ‌های جانبی آفرود، بازوهای کنترلی چدنی، جعبه‌دنده کمکی و صفحات محافظ زیرین مجهز شده است.

بد نیست بدانید ارتفاع تعلیق این مدل به میزان 5 سانتی‌متر و همچنین فاصله عرضی محورها به اندازه 8 سانتی‌متر افزایش را تجربه کرده است.

فروش شورولت کلرادو 2021 از سال آینده میلادی آغاز خواهد شد. درباره قیمت این خودرو هنوز رقمی اعلام نشده اما پیش‌بینی می‌شود در زمان نزدیک به عرضه، این مورد نیز اعلام شود.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها