کد خبر : 29603

آخرین خبر از نسل جدید فولکس واگن گلف

آخرین خبر از نسل جدید فولکس واگن گلف

تاریخ رونمایی رسمی از فولکس واگن گلف 8 مشخص شد. فولکس واگن 2020 در تاریخ 2 آبان از راه می رسد.

به گزارش خودروتک ، فولکس واگن قصد داشت از نسل جدید خودروی گلف در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2019 در ماه گذشته میلادی رونمایی کند.

با این حال تصمیم گرفت این خودرو را در ماه جاری میلادی معرفی کند. علت این موضوع را باید مربوط به معرفی فولکس واگن ID.3 در نمایشگاه خودروی فرانکفورت 2019 دانست.

به تازگی فولکس واگن تاریخ رونمایی از نسل هشتم پرفروش ترین خودروی خود را اعلام کرده است. فروش گلف از سال 1974 تا به امروز، بیش از 35 دستگاه بوده است.

فولکس واگن گلف 8 در تاریخ 24 اکتبر در یک مراسم ویژه معرفی می شود. در ایمیلی که توسط فولکس واگن منتشر شده، شاهد حضور عبارت زیر هستیم.

زنگی با خودروی گلف جریان دارد. استاندارد جدیدی با طراحی کامل، سیستم های کمکی تحت شبکه و موتورهای برقی و مصرف سوخت بهینه توسط Mk8 ایجاد کرد.

فولکس واگن گلف 8

هم اکنون تولید این خودروی محبوب در کشور آلمان شروع شده است. در حالی که نسل جدید فولکس واگن گلف در ایالات متحده آمریکا برای فروش عرضه می شود، خریداران در این کشور به نسخه استیشن و Alltrack آن دسترسی نخواهند داشت. به نظر می رسد فولکس واگن قصد دارد تنها مدل های GTI و R آن را وارد بازار کند.

به احتمال زیاد نسخه 3 درب این خودرو وارد خط تولید نمی شود و همچنین نباید منتظر عرضه نسخه تمام الکتریکی آن نیز باشیم. فولکس واگن به‌جای نسخه تمام برقی آن، خودروی ID.3 را وارد بازار می کند. انتظار می رود نسل جدید فولکس واگن گلف به فروش بالایی دست پیدا کند، چرا که بسیاری از علاقه مندان به صنعت خودرو منتظر رونمایی از آن هستند.

منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها