کد خبر : 28694

تویوتا سوپرا 2020 جنگجو شد

تویوتا سوپرا 2020 جنگجو شد

پس از پایان یافتن غیبت طولانی مدت تویوتا سوپرا در بازار خودرو و با توجه به قابلیت‌های فنی و ظاهری آن، به نظر می‌رسد در نمایشگاه امسال SEMA شاهد نمونه‌های مختلفی از این خودرو باشیم که توسط تیونرهای مختلف مورد تغییر قرار گرفته‌اند.

به گزارش خودروتک ، تصاویر این مطلب یکی از این نمونه‌های تغییریافته را نشان می‌دهد که قرار است در محل نمایشگاه SEMA در شهر لاس‌وگاس حضور به هم رساند.

در آستانه نزدیک شدن به نمایشگاه خودروی SEMA 2019 که از 14 آبان آغاز می‌شود، تیونرهای مختلف شروع به ارائه طرح‌های خود برپایه تویوتا سوپرا کرده‌اند.

خودروی موردنظر در حقیقت پروژه‌ای بوده که توسط شرکت Evasive Motorsports انجام شده است. آن‌طور که از تصاویر برمی‌آید، طراحی این خودرو را می‌توان در عین هیجان‌انگیز بودن، منطقی و قابل درک دانست که البته بازهم ممکن است بسیاری افراد با این نظر موافق نباشند.

تغییرات انجام شده از بخش جلو آغاز می‌شود، جایی که سپر جلو با طراحی جدید و قطعات فیبرکربن نظر بیننده را جلب می‌کند. غیر از این باید به کیت قطعات نصب شده روی بدنه اشاره کرد که به واسطه پهنای بیشتر گلگیرها، نمایی خشن و تهاجمی به این سوپرای خاص بخشیده است.

مهمترین قطعه نصب شده روی بخش عقب تویوتا سوپرا نیز اسپویلری است با لبه کربنی که بسیار جلب توجه می‌کند. در نهایت باید به رکاب‌های جانبی از جنس فیبرکربن و رینگ‌های چندپره به عنوان سایر تغییرات انجام شده روی این خودرو اشاره کرد.

تیونینگ تویوتا سوپرا

هنوز مشخص نیست که تویوتا سوپرا آماده شده توسط Evasive Motorsports از نظر فنی نیز تغییراتی به خود دیده یا خیر که برای فهمیدن این موضوع باید تا زمان برگزاری نمایشگاه صبر کرد.

بد نیست بدانید اخیراً یکی از شرکت‌هایی که در امر ساخت پیشرانه مهارت دارد اعلام کرده که امکان دستکاری پیشرانه شش سیلندر 3 لیتری استاندارد تویوتا سوپرا (که روی ب‌ام‌و Z4 M40i هم نصب می‌شود) تاحدی وجود دارد که بدون ایجاد تغییر روی بلوک پیشرانه، می‌توان قدرت آن را تا 1000 اسب‌بخار نیز رساند.

با توجه به چنین اظهار نظری، می‌توان انتظار داشت در نمایشگاه SEMA نمونه‌های مختلفی از تویوتا سوپرا را ملاقات کنیم که به توربوشارژر یا سوپرشارژر مجهز بوده و قدرتی بسیار بیشتر از نیروی 335 اسب‌بخاری نسخه استاندارد این خودرو در اختیار داشته باشند.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها