کد خبر : 28580

نیسان پاترول 2020 رونمایی شد

نیسان پاترول 2020 رونمایی شد

شرکت نیسان در نظر دارد نسخه جدید پاترول مدل 2020 را از ماه جاری در منطقه خاورمیانه عرضه کند. مدل جدید این شاسی‌بلند باسابقه به همراه تغییراتی در نمای ظاهری به همراه فناوری‌های بهینه و جدید عرضه خواهد شد درحالی‌که همچنان از توانایی زیادی برای پیمودن مسیرهای ناهموار برخوردار است.

به گزارش خودروتک ، تجهیزات ایمنی جدیدی نیز در نیسان پاترول نصب شده که از میان آن‌ها می‌توان به ترمز اضطراری هوشمند با قابلیت شناسایی عابرپیاده و هشدار برخورد در جلو اشاره کرد.

خودروساز ژاپنی با توجه به خوشنامی پاترول در میان علاقمندان خودروهای شاسی‌بلند، تصمیم گرفته بدون آن‌که چیزی از راحتی راندن کاسته شود توانایی‌های آفرود پاترول را بهبود ببخشد.

آقای Joni Paiva که مدیریت منطقه‌ای نیسان در آفریقا، خاورمیانه و هند را برعهده دارد به همین مساله خوشنامی نیسان پاترول به عنوان خودرویی توانا با سابقه طولانی حضور در خط تولید اشاره کرده و در ادامه نسخه جدید این خودرو را واجد نهایت ویژگی‌های تجملی و توانایی‌های حرکتی دانسته که همچنان به مشتریان وفادار خود در خاورمیانه و سراسر جهان خدمت‌رسانی خواهد کرد.

در نمای ظاهری نیسان پاترول مدل 2020 (که در برخی بازارها با نام آرمادا عرضه می‌شود) جلوپنجره V شکل دیده می‌شود که در سایر مدل‌های جدید نیسان شاهد نصب آن هستیم. غیر از آن، باید به چراغ‌های LED با فرم بومرنگ اشاره کرد که در ترکیب با فرم جلوپنجره، ظاهری خشن و قدرتمند به خودرو بخشیده است.

نیسان پاترول مدل 2020

در چراغ‌های عقب نیز فرم بومرنگ مشابه چراغ‌های جلو به چشم می‌خورد که باعث هماهنگی طراحی این بخش با جلوی نیسان پاترول شده است. نواری بزرگ از جنس کروم دو چراغ عقب را به یکدیگر متصل کرده است.

در فضای کابین نیسان پاترول، کنسول مرکزی جدید با دو نمایشگر نصب شده که قابلیت پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو را دارند. چرم صندلی‌ها از نوع باکیفیت انتخاب شده که با توجه به دوخت لوزی‌شکل، به مراتب ظاهر چشمگیرتری نسبت به قبل دارند. سیستم خنک‌کننده هوای داخل کابین نیز مورد بهسازی قرار گرفته تا در مدت زمان کمتری هوای کابین را خنک کرده و خریداران این خودرو رضایت بیشتری از راندن آن در هوای گرم به دست آورند.

تجهیزات ایمنی جدیدی نیز در نیسان پاترول نصب شده که از میان آن‌ها می‌توان به ترمز اضطراری هوشمند با قابلیت شناسایی عابرپیاده و هشدار برخورد در جلو اشاره کرد. این دو قابلیت در کنار سایر فناوری‌های حمل و نقل هوشمند نیسان قرار می‌گیرند که پیش از این در مدل‌های قبلی پاترول حضور داشتند.

کابین نیسان پاترول مدل 2020

نیسان پاترول جدید را می‌توان با دو پیشرانه سفارش داد: اولی نسخه شش سیلندر 4 لیتری که 275 اسب‌بخار قدرت و 394 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند و دیگری نمونه هشت سیلندر به حجم 5.6 لیتر که 400 اسب‌بخار قدرت و 560 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار راننده قرار می‌دهد.

در مدل‌های هشت سیلندر سیستم کنترل حرکت بدنه هیدرولیک به همراه سیستم چهارچرخ محرک دائم نصب می‌شود که به راننده امکان انتخاب حالت‌های مختلف رانندگی در شرایط متنوع را می‌دهد.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها