کد خبر : 28262

پیکاپ منفور مرسدس بنز تیون شد

پیکاپ منفور مرسدس بنز تیون شد

تغییرات نمای ظاهری، بهره‌گیری از رینگ‌های 22 اینچی در کنار استفاده از چرم با کیفیت با دوخت قرمز رنگ در کابین، از مهمترین مشخصه‌های مرسدس‌بنز X کلاس با تیونینگ Kahn است.

به گزارش خودروتک ، یکی از جالب‌ترین نسخه‌های تغییر یافته پیکاپ مرسدس‌بنز یعنی مدل X کلاس، نمونه‌ای است که سال گذشته توسط شرکت Carlex عرضه شد. این خودرو قیمتی برابر با 105 هزار دلار داشت که برای یک پیکاپ رقم بالایی است، هرچند که نام مرسدس‌بنز روی بدنه آن حک شده باشد. به هرحال تیونر معروف دیگری به نام Kahn نیز سعی کرده که از قافله عقب نماند و نسخه دیگری از این پیکاپ را ارائه کند.

خودروی مذکور پیش از این در مالکیت شخص دیگری بوده و کارکردی برابر با 163 کیلومتر داشته که البته نمی‌توان آن را رقم قابل توجهی دانست. این پیکاپ که قیمت 68,736 دلار برای آن تعیین شده، به پیشرانه شش سیلندر 3 لیتری دیزل مجهز شده که قدرتی برابر با 254 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 550 نیوتن‌متر دارد. نیروی پیشرانه از طریق جعبه‌دنده هفت سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

اگر با طراحی محصولات جدید شرکت مرسدس‌بنز آشنا باشید، غیرممکن است که متوجه تغییرات اعمال شده روی پیکاپ مرسدس توسط Kahn نشوید. یکی از موارد مشخص تغییر داده شده را می‌توان جلوپنجره مشکی خودرو به همراه سپر جلو دانست که طراحی آن متحول شده است.

غیر از این دو مورد می‌توان به بخش‌هایی چون قطعات الحاقی روی گلگیرها، رینگ‌های 22 اینچی که می‌توان آن را به رنگ سیاه سفارش داد، حاشیه تیره پنجره‌ها و شیشه عقب اشاره کرد.

برای تغییر در فضای کابین، Kahn در اولین گام اقدام به استفاده از چرم با کیفیت با دوخت قرمز رنگ برای پوشش صندلی‌های جلو و عقب، داشبورد، پوشش داخلی درها و تکیه گاه دستی کرده که این مورد به همراه برخی تغییرات جزئی دیگر، حال و هوای خاصی به فضای کابین بخشیده است.

هرچند که مرسدس‌بنز X کلاس بر روی پلتفرم نیسان ناوارا ساخته شده اما نباید فراموش کرد که نشان ستاره نقره‌ای را بر پیشانی دارد بنابراین می‌توان انتظار داشت که در کابین این خودرو با امکانات رفاهی زیادی روبه‌رو شویم. از مهمترین موارد می‌توان به سیستم صوتی با هشت بلندگو، صندلی‌های جلو مجهز به گرمکن و تنظیم برقی، رهیاب ماهواره‌ای، کروز کنترل، چراغ‌های حساس به نور، برف پاک‌کن‌های مجهز به سنسور باران و سنسورهای پارک اشاره کرد.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها