کد خبر : 27559

این هم از فورد شلبی GT350R مدل 2020

این هم از فورد شلبی GT350R مدل 2020

فورد برای سال ۲۰۲۰ مدل موستانگ شلبی GT350R را با لوازم شلبی GT500 و چند رنگ جدید برای بدنه روانه‌ی بازار خواهد کرد.

به گزارش خودروتک ، فورد موستانگ شلبی GT350R مدل ۲۰۲۰ تغییرات جدیدی را تجربه کرده که مهم‌ترین آ‌ن‌ها بهره‌گیری از برخی قطعات مدل قدرتمندتر شلبی GT500 جدید است.

GT350R همچنان جذابیت نسخه‌ی GT500 را ندارد ولی در عوض در کنار این به‌روزرسانی، فورد رنگ‌های جدیدی را هم برای بدنه‌ی این کوپه‌ی اسپرت در نظر گرفته است.

 فورد در سیستم تعلیق شلبی GT350R مدل ۲۰۲۰ نیز تغییرات کوچکی را اعمال کرده است. قطعات جدیدی که حالا روی این خودرو نصب شده‌اند شامل جعبه فرمان جدید، تنظیم جدید برای سیستم فرمان برقی و بازویی فرمان متعلق به مدل GT500 هستند. 

2020 Ford Mustang Shelby GT350R

برای بدنه‌ی GT350R، خریداران حالا می‌توانند چهار رنگ جدید را علاوه بر رنگ‌های قبلی سفارش دهند. از امکانات جدیدی که به این موستانگ قدرتمند اضافه شده است، می‌توان به سیستم FordPass Connect اشاره کرد که به راننده اجازه می‌دهد با استفاده از یک برنامه روی تلفن همراه هوشمند خود قفل درهای خودرو را باز و بسته کند. از دیگر امکانات این نرم‌افزار می‌توان به قابلیت نشان دادن میزان سوخت و روغن موتور و هشدار دوره‌های سرویس خودرو اشاره کرد. 

2020 Ford Mustang Shelby GT350R

در سایر بخش‌ها دو نسخه‌ی این خودرو یعنی GT350 و GT350R تغییری نسبت به قبل نکرده‌اند. زیر کاپوت این مدل همچنان شاهد فعالیت یک پیشرانه‌ی ۵.۲ لیتری V8 با میل‌لنگ تخت هستیم که صدایی متفاوت و جذاب‌تر از سایر موستانگ‌ها دارد. پیشرانه‌ی موستانگ شلبی GT350R می‌تواند ۵۲۶ اسب‌بخار قدرت و ۵۸۲ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند و حداکثر عملکرد آن به ۸۲۵۰ دوربردقیقه می‌رسد. برای موستانگ شلبی GT350R تنها یک نوع جعبه‌دنده‌ی ۶ سرعته‌ی دستی در نظر گرفته شده است. 

2020 Ford Mustang Shelby GT350R

مشخصات پیشرانه‌ی شلبی GT350R نسبت به قبل تغییری نکرده است ولی فورد سعی کرده با اعمال تغییراتی توانایی این خودرو در پیست را افزایش دهد. این تغییرات شامل رینگ فیبر کربنی، کیت بدنه‌ی جدید، اسپیلیتر جلو و باله‌ی عقب جدید هستند. برای مشتریانی که خواهان قدرت بیشتری باشند فورد مدل شلبی GT500 را با پیشرانه‌ی ۵.۲ لیتری V8 سوپر شارژر عرضه می‌کند که ۷۶۰ اسب‌بخار قدرت و ۸۴۷ نیوتن‌متر گشتاور دارد. شلبی GT500 به جعبه‌دنده‌ی دوکلاچ ۷ سرعته مجهز شده است. این مدل می‌تواند سرعت صفر تا ۱۶۰ کیلومتربرساعت و توقف کامل را در ۱۰.۶ ثانیه ثبت کند و حداکثر سرعت آن به‌صورت الکترونیکی روی ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها