کد خبر : 27486

سرانجام منصوری سراغ لوکس ترین شاسی بلند دنیا رفت

سرانجام منصوری سراغ لوکس ترین شاسی بلند دنیا رفت

رولزرویس کالینان تیونینگ منصوری که در نمایشگاه ژنو رونمایی شده بود، به‌زودی فروخته خواهد شد.

به گزارش خودروتک به نقل از زومیت ، تیونر منصوری در نمایشگاه خودرو ژنو سال ۲۰۱۹، با تعداد درخورتوجهی از خودروهای سفارشی حضور یافت. اکنون رولزرویس کالینان منصوری که در ژنو رونمایی شد، آماده‌ی فروش شده است.

قیمت این شاسی‌بلند لوکس در آلمان ۷۸۵ هزار یورو (۸۷۹ هزار و ۷۸۰ دلار) است و تنها ۱۳ دستگاه از آن تولید می‌شود.

به‌تازگی، یکی از نمایندگی‌های خودرو در آلمان رولزرویس کالینان تیونینگ منصوری را ۶۴۸ هزار و ۵۰۰ یورو (۷۲۶ هزار و ۷۹۹ دلار) آگهی کرده است.

این نمایندگی درزمینه‌ی فروش سوپراسپرت‌ها و خودروهایی لوکسی همچون بوگاتی شیرون فعالیت می‌کند. با توجه به قیمت ۳۲۵ هزار دلاری مدل استاندارد از شاسی‌بلند رولزرویس کالینان، نمی‌توان خرید کالینان سفارشی منصوری را معامله‌ای مقرون‌به‌صرفه نامید.

به‌گفته‌ی فروشنده‌، خودرو کالینان دو ماه پس از ثبت سفارش به‌دست مشتری می‌رسد و از تمامی لوازم‌های سفارشی منصوری بهره می‌برد. تغییرات اعمال‌شده‌ی منصوری کیت بدنه‌ی پهن، بال عقب، پوشش مخصوص موتور، سیستم اگزوز اسپرت، سیستم تعلیق تنظیم‌شونده و رینگ‌های ۲۴ اینچی را شامل می‌شود. همانند نمونه‌ی معرفی‌شده در نمایشگاه ژنو، این مدل هم از رنگ‌بندی دوگانه‌ی سیاه مات و نقره‌ای در بدنه بهره می‌برد. در کابین خودرو نیز، از تودوزی بژ روشن و تزیین تیره‌رنگ استفاده شده و هماهنگی جذابی به‌وجود آورده است.

رولزرویس کالینان/ Rollsroyce cullinan

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها