کد خبر : 26364

نوویتک سراغ تسلا مدل 3 رفت

نوویتک سراغ تسلا مدل 3 رفت

در سال 2017 نوویتک نسخه‌های تقویت شده از تسلا مدل X و همچنین مدل S را معرفی کرد. اکنون این شرکت به سراغ مدل 3 رفته، خودرویی سدان و نه چندان گران‌قیمت که در هنگام عرضه توانست طرفداران زیادی به سوی خود جلب کند.

به گزارش خودروتک ، نوویتک را می‌توان به جرات یکی از نام‌های شناخته شده و بسیار مطرح در عرصه تیونینگ دانست، شرکتی که معمولاً به اعمال تغییر روی خودروهای ساخت شرکت‌های آلمانی علاقه دارد.

البته نمی‌توان با اطمینان درباره آلمانی بودن این خودروها نظر داد اما هرچه باشد، نوویتک معمولاً به سراغ خودروهای سوپراسپرت همچون مک‌لارن 600LT ، فراری 812، لامبورگینی هوراکان پرفورمانته و امثال آن‌ها می‌رود هرچند که به نظر می‌رسد این سنت کمی در حال تغییر است.

نوویتک به واسطه اعمال تغییرات ظاهری توانسته نمایی خشن و اسپرت به چهره محجوب این سدان برقی هدیه کند. این تغییر به لطف نصب قطعاتی همچون اسپویلر جدید در جلو و عقب، دیفیوزر عقب و پنل‌های روی بدنه حاصل شده که تمامی این قطعات را می‌توان با پوشش فیبرکربن، همرنگ بدنه و یا با رنگی در تضاد با پوشش بدنه سفارش داد.

تکمیل‌کننده مجموعه تغییرات ظاهری تسلا مدل 3 نوویتک را می‌توان رینگ‌های 21 اینچی طراحی شده توسط این شرکت دانست که البته در پروسه ریخته‌گری بسیار پیشرفته توسط Vossen ساخته شده است.

نوویتک اعلام کرده که این رینگ‌های جدید نه تنها ظاهری پویا به این خودرو بخشیده‌اند بلکه بهتر از قبل به تهویه و خنک شدن دیسک‌های ترمز یاری می‌رسانند. نکته جالب دیگر درباره مجموعه چرخ‌های NV2 این است که می‌توان آن را در 72 رنگ مختلف سفارش داد.

تسلا مدل 3 با تیونینگ نوویتک

غیر از این، شرکت نوویتک سیستم تعلیق مدل 3 را در هر دو نسخه چهارچرخ محرک و دیفرانسیل عقب به کمک‌های اسپرت مجهز کرده تا ارتفاع کلی خودرو به میزان 30 میلی‌متر کاهش یابد. در صورت نصب کیت تعلیق اسپرت آلومینیوم که به گفته نوویتک سواری اسپرت و راحت‌تری به ارمغان می‌آورد، ارتفاع خودرو باز هم کاهش خواهد یافت. نکته جالب این است که بنابر ادعای نوویتک، کاهش ارتفاع کلی این خودرو به افزایش 7 درصدی توانایی فنی آن منجر شده است.

در فضای کابین تسلا مدل 3 نوویتک دست مشتریان برای انتخاب هر نوع رنگ و الگوی طراحی برای پوشش چرم و آلکانترا باز خواهد بود.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها