کد خبر : 25986

رونمایی از مازراتی جدید برای خواص

رونمایی از مازراتی جدید برای خواص

شرکت مازراتی تصمیم گرفته نسخه‌هایی ویژه از سدان کواتروپورته و همچنین تنها شاسی‌بلند ساخت خود یعنی لوانته را برای شرکت در رویداد هفته خودرویی مونته‌ری که در کالیفرنیا برگزار می‌شود، آماده و به این نمایشگاه ارسال کند.

به گزارش خودروتک ، دو خودروی سفارشی‌سازی شده مازراتی در نمای ظاهری تفاوت چندانی با سایر همتایان خود ندارند ولی در فضای کابین وضع بسیار متفاوت است.

این خودروساز ایتالیایی درنظر دارد تنها 50 دستگاه از این دو خودروی ویژه را در همکاری با Ermenegildo Zegna به مشتریان عرضه نماید. شرکت نامبرده که سابقه طولانی در همکاری با مازراتی داشته، در سال 1910 تاسیس شده و از آن زمان تاکنون به تولید پوشاک لوکس برای آقایان مشغول بوده است.

دو خودروی سفارشی‌سازی شده مازراتی در نمای ظاهری تفاوت چندانی با سایر همتایان خود ندارند و تنها یک نشان که روی بدنه نصب شده، آن‌ها را متمایز می‌سازد ولی در فضای کابین وضع بسیار متفاوت بوده و اختلاف زیادی با نمونه‌های استاندارد قابل مشاهده است.

ابتدا به سراغ سدان لوکس کواتروپورته می‌رویم که در فضای کابین آن از نوعی چرم با کیفیت و گران با نام په‌له تسوتا و به رنگ قهوه‌ای تیره استفاده شده است.

کابین سفارشی مازراتی کواتروپورته

در کنار روکش صندلی‌ها، نوارهای باریک چرم ناپا به چشم می‌خورد که کاملاً درهم تنیده شده‌اند. از سایر تغییرات فضای داخلی می‌توان به نصب نشان Zegna ادیشن و همچنین صندلی‌های اسپرت اشاره کرد. بدنه تمام 50 نمونه ساخته شده از این کواتروپورته سفارشی به رنگ آبی تیره و کالیپر ترمزهای آن‌ها نیز آبی خواهد بود.

در کابین لوانته S سفارشی نیز از همان چرم په‌له تسوتا برای پوشش استفاده شده با این تفاوت که رنگ آن مشکی است. از دیگر تفاوت‌های این خودرو با همتایان استاندارد خود می‌توان به تریم چوب، پوشش رنگ برنزی بدنه، کالیپر ترمزهای مشکی و رینگ‌های 21 اینچی اشاره کرد.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار است این دو خودرو در تاریخ 16 آگوست در رویداد خودرویی The Quail: A Motorsports Gathering به علاقمندان معرفی شوند. غیر از معرفی این خودروها، در روزهای 14، 15 و 17 آگوست اتفاق مهم دیگری رخ خواهد داد و آن چیزی نیست جزء فراهم شدن امکان تجربه رانندگی با مدل پورتفولیو 2019 برای خریداران و اصحاب رسانه.

مازراتی لوانته S سفارشی پس از این رویداد به محل نمایشگاه پبل‌بیچ منتقل خواهد شد تا در تاریخ 18 آگوست به معرض نمایش گذاشته شود.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها