کد خبر : 25852

لکسوس LX مدل 2020 آمد

لکسوس LX مدل 2020 آمد

لکسوس LX را نمی‌توان خودرویی جدید قلمداد کرد، چراکه سابقه این شاسی‌بلند بزرگ و لوکس که در سومین نسل خود به سر می‌برد، تقریباً به سال 2007 بازمی‌گردد. از نظر مشخصات فنی هم LX نمی‌تواند چندان به خود افتخار کند زیرا از این لحاظ نیز کاملاً به برادر تویوتا-نشان خود یعنی لندکروزر وابسته است.

به گزارش خودروتک ، در کل می‌توان ادعا کرد که تغییرات اعمال شده بر نمای جلو و عقب لکسوس LX570، مشابه چیزی است که پیش از این در مدل 2020 لکسوس RX مجهز به پکیج آفرود دیده‌ایم.

آن‌گونه که از خبرها برمی‌آید، قرار است در آینده نزدیک شاهد عرضه نسل جدید هردو خودروی مذکور باشیم اما تا آن زمان فرا برسد، لکسوس برای سال 2020 به فکر اعمال به‌روزرسانی روی شاسی‌بلند پرچمدار خود افتاده است.

هرچند نسخه F Sport برای لکسوس LX قابل سفارش نیست اما شرکت سازنده سعی کرده با ارائه پکیج اسپرت کمی هیجان به چهره این خودرو تزریق نموده و ظاهری اسپرت‌تر از آن را به معرض نمایش بگذارد. لازم به ذکر است که امکان سفارش این مجموعه تنها برای نسخه مجهز به سه ردیف صندلی وجود دارد. جلوپنجره این شاسی بلند بزرگ که در جریان فیس‌لیفت اعمال شده بر این خودرو ابعاد بزرگتری یافته بود، اکنون صاحب طرح تازه‌ای شده تا به گونه‌ای دیگر جلوه کند.

در کل می‌توان ادعا کرد که تغییرات اعمال شده بر نمای جلو و عقب لکسوس LX570، مشابه چیزی است که پیش از این در مدل 2020 لکسوس RX مجهز به پکیج آفرود دیده‌ایم. علاوه‌براین‌ها به منظور جلای هرچه بیشتر چهره خودرو، نوارهای کرومی به نمای جلو و پوشش آینه‌های جانبی لکسوس LX اضافه شده است. همچنین در صورت سفارش پکیج اسپرت، رینگ‌های 21 اینچی 10 پره زیر LX570 نصب خواهد شد تا میزان جلب توجه به این خودروی بزرگ را بیشتر از قبل سازد.

لکسوس LX مدل 2020

برای ارزش نهادن به مبلغ پرداختی در قبال این خودرو، زیرشاخه خودروهای پرمیوم تویوتا در قالب پکیج Luxury تجهیزاتی همچون سیستم تهویه چهار منطقه‌ای، لامپ‌های پروژکتور نصب شده داخل درها و صندلی‌های جلو و عقب مجهز به تهویه و گرمکن را در لکسوس LX نصب خواهد کرد.

اکنون که صحبت از فضای داخلی لکسوس LX شده، بد نیست به پوشش چرم طبیعی با روکش مشکی، بنفش تیره و یا سفید درخشان اشاره کرد که در قالب پکیج اسپرت و به صورت انحصاری برای این خودرو عرضه می‌شود. برای روکش فرمان از قطعات چوبی نیز استفاده شده است. به عنوان تکمیل‌کننده فهرست بلندبالای تجهیزات این شاسی‌بلند لوکس باید به سیستم صوتی مارک لوینسون با 19 اسپیکر، هداپ و پد شارژ بی‌سیم اشاره کرد.

اگر به شایعاتی که اخیراً منتشر شده توجه کنیم، قرار است نسل چهارم لکسوس LX در سال 2020 معرفی شود. بنابر همین اخبار، دیگر شاهد نصب پیشرانه 5.7 لیتری هشت سیلندر با 383 اسب‌بخار قدرت در این خودرو نخواهیم بود بلکه پیشرانه کم‌حجم‌تری با ظرفیت 3.5 لیتر و مجهز به توربوهای دوقلو، در سینه LX نصب خواهد شد.

درهرحال قرار است مدل 2020 از نسل فعلی لکسوس LX570 از سپتامبر سال جاری و با قیمت پایه 86,380‌ دلار برای نسخه دو ردیف صندلی و 91,380 دلار برای نمونه مجهز به سه ردیف صندلی عرضه شود. در صورت سفارش پکیج اسپرت برای مدل سه ردیف صندلی، باید 99,300 دلار برای خرید این خودرو پرداخت کرد.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها