کد خبر : 25851

همکاری آستون‌ مارتین و بیژن

همکاری آستون‌ مارتین و بیژن

تنوع نسخه‌های مختلف استون‌مارتین DBS سوپرلگرا در حال گسترش است چراکه شرکت سازنده این خودرو به تازگی اعلام کرده که قصد دارد از نسخه «بیژن» این مدل نیز در جریان هفته خودرویی مونته‌ری رونمایی کند.

به گزارش خودروتک ، هنوز درباره قیمت این خودرو سخنی به میان نیامده اما برای ثبت سفارش استون‌مارتین DBS سوپرلگرا بیژن ادیشن باید به فروشگاه این برند در بورلی هیلز یا نمایندگی‌های استون‌مارتین در سراسر جهان مراجعه کرد.

بد نیست بدانید ماموریت ساخت این خودرو توسط موسسه House of Bijan که در تپه‌های بورلی هیلز واقع گردیده، به شرکت استون‌مارتین سپرده شده است.

هنوز اطلاعاتی درباره جزئیات این استون‌مارتین سفارشی منتشر نشده اما گفته شده که این خودرو در دو نسخه کوپه و ولانته قابل سفارش خواهد بود که بدنه هرکدام از آن‌ها با رنگ سفارشی زرد اختصاصی برند بیژن و طرحی مخصوص، تزئین خواهد شد. غیر از این، قطعات دیگری همچون اسپویلر عقب روی این خودرو نصب شده که از جنس فیبرکربن بوده و روی آن لوگوی بیژن حک شده است.

در فضای کابین پوشش چرم تمساح با نشان تجاری بیژن را می‌توان از تفاوت‌های بارز این نسخه ویژه از استون‌مارتین DBS سوپرلگرا نسبت به سایر نمونه‌های مشابه دانست. به غیر از این، خریداران امکان این را خواهند داشت که نسبت به سفارش نوشته دلخواه برای حک روی پوشش فضای داخلی اقدام کنند.

هنوز درباره قیمت این خودرو سخنی به میان نیامده اما برای ثبت سفارش استون‌مارتین DBS سوپرلگرا بیژن ادیشن باید به فروشگاه این برند در بورلی هیلز یا نمایندگی‌های استون‌مارتین در سراسر جهان مراجعه کرد. این خودرو پس از ساخت به عنوان عضو جدیدی به مجموعه هنری بیژن که موضوع خودرویی دارد وارد خواهد شد، مجموعه‌ای که پیش از این بوگاتی ویرون و رولزرویس فانتوم را به عضویت پذیرفته است.

غیر از این خودروی تولید محدود، استون‌مارتین برای رونمایی از دو خودروی DB4 GT زاگاتو و همچنین هایپر خودرویی به نام Valhalla در آمریکای شمالی برنامه‌هایی دارد. درباره مورد دوم ذکر این نکته الزامی است که با خودرویی متور-وسط روبه‌رو خواهیم شد که دراثر همکاری استون‌مارتین با Adrian Newey و تیم ردبول ساخته شده است.

استون‌مارتین والهالا

مدل مذکور، سومین هایپرکار موتور-وسط ساخت استون مارتین خواهد بود. با این حال گفته شده که این خودرو کاربردی‌تر از مدل‌های قبلی بوده و راندن آن در جاده‌ها آسان‌تر خواهد بود و در عین حال به واسطه استفاده از پیشرانه شش سیلندر توربوشارژر به همراه سیستم هیبرید، عملکرد اقتصادی‌تری نیز خواهد داشت. براساس پیش‌بینی‌ها قدرت خروجی پیشرانه این خودرو چیزی در حدود 1000 اسب‌بخار است. در پایان بد نیست بدانید استون‌مارتین درنظر دارد از هایپر خودروی Valhalla به تعداد 500 دستگاه تولید کند و خبر جالب‌تر این‌که این خودرو در جدیدترین نسخه از فیلم جیمز باند ایفای نقش خواهد کرد.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها