کد خبر : 25695

میتسوبیشی پاجرو مدل 2020 رونمایی شد

میتسوبیشی پاجرو مدل 2020 رونمایی شد

نسل سوم میتسوبیشی پاجرو اسپرت که در برخی بازارها به نام‌های مانترو اسپرت و یا شوگان اسپرت نیز شناخته می‌شود، از آگوست 2015 تاکنون در خط تولید قرار دارد. اکنون مسئولان میتسوبیشی زمان را برای اعمال برخی به‌روزرسانی‌ها روی این خودرو مناسب دیده‌اند.

به گزارش خودروتک ، نمای جلوی این شاسی‌بلند میان-سایز از زبان طراحی جدیدی برخوردار شده که پیش از این در مدل کوچک‌تر اکلیپس‌کراس دیده بودیم.

این شاسی‌بلند میان-سایز پیش از این نیز در نمای جلو از خط طراحی مشابه با سایر محصولات میتسوبیشی پیروی می‌کرده اما اکنون و با توجه به تغییرات اعمال شده در طراحی سایر ساخته‌های این خودروساز ژاپنی (مخصوصاً در نمای جلو)، تغییر در این بخش واجب و ضروری به نظر می‌رسید. چهره میتسوبیشی پاجرو اسپرت در نمای جلو حالا بسیار شبیه به کراس‌اور جدید میتسوبیشی یعنی اکلیپس‌کراس و همچنین پیکاپ این شرکت یعنی L200 است، خودرویی که پاجرو اسپرت براساس آن ساخته شده است.

با ورود به فضای کابین، نخستین مورد جدیدی که به چشم می‌آید دو صفحه نمایش 8 اینچی است که یکی به عنوان صفحه پشت آمپر و دیگری که لمسی است به عنوان نمایشگر سامانه اطلاعات سرگرمی انجام وظیفه می‌کنند. به لطف ایجاد فضاهای صاف بیشتر در کابین میتسوبیشی پاجرو اسپرت، اکنون در این قسمت احساس وسعت بیشتری از فضا به بیننده منتقل می‌شود. غیر از این، خروجی برق به همراه پورت USB نیز برای سرنشینان عقب فراهم شده است. همچنین تمهیداتی اندیشیده شده تا از طریق نرم‌افزار تلفن همراه، برخی امکانات و کنترل‌کننده‌های این شاسی‌بلند قابل دسترسی باشند.

کابین میتسوبیشی پاجرو اسپرت مدل 2020

میتسوبیشی از ارتقای امکانات ایمنی این مدل نیز غافل نبوده و سامانه‌های دستیار تغییر خطوط و هشدار ترافیک پشت سر را در مدل جدید پاجرو اسپرت قرار داده است. علاوه‌براین در نسخه‌های چهارچرخ محرک، کنترل‌کننده جدیدی برای کنترل حالت آفرود نصب شده است.

پیشرانه میتسوبیشی پاجرو اسپرت 2020 نمونه‌ای چهار سیلندر 2.4 لیتری و توربودیزل است که در مدل پیکاپ L200 نیز نصب شده و 178 اسب‌بخار قدرت و 430 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. قدرت پیشرانه به واسطه جعبه‌دنده هشت سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

میتسوبیشی از هم اکنون فروش پاجرو اسپرت را در کشور تایلند آغاز کرده است، جایی که این شاسی‌بلند میان-سایز در کارخانه‌ای در Laem Chabang ساخته می‌شود.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها