کد خبر : 25643

موشکی به اسم مرسدس AMG GT S

موشکی به اسم مرسدس AMG GT S

تیونر آمریکایی کریتیو بیسپوک از خودروی اسپرت مرسدس AMG GT S سفارشی با قیمت ۱۴۴ هزار و ۸۰۰ دلار رونمایی کرد که می‌تواند ۶۵۶ اسب‌بخار قدرت تولید کند.

به گزارش خودروتک ، وقتی Black Series به بازار عرضه شود، خانواده‌ی مرسدس AMG GT کامل خواهد شد.

با وجود این، تا آن زمان علاقه‌مندان می‌توانند از نسخه‌ی جدیدی بهره ببرند: مرسدس AMG GT R Pro. محصول قدرتمند مرسدس بنز با چند به‌روزرسانی بصری و فنی نسبت به مدل معمولی GT R همراه است، در حالی که همان قدرت خروجی ۵۷۷ اسب‌بخار را حفظ می‌کند.

در صورت تمایل به استفاده از قدرت بیشتر، خریداران می‌توانند نسخه‌ی مرسدس AMG GT S کریتیو بیسپوک (Creative Bespoke) را انتخاب کنند که با بهبود ۱۴۱ اسب‌بخاری نسبت به مدل کارخانه‌ای، می‌تواند ۶۵۶ اسب‌بخار قدرت از پیشرانه ۴ لیتری خورجینی هشت سیلندر مجهز به توربوشارژر دوگانه تولید کند.

Mercedes-AMG GT S / مرسدس بنز

پکیج فیبر کربنی برای این مدل امکاناتی از جمله سپر جدید جلو و عقب، جلوپنجره‌، رکاب‌های جانبی، بال عقب و همچنین درپوش شیشه‌ای پیشرانه را در اختیار قرار می‌دهد.

مرسدس AMG GT S با رنگ سیاه اطلسی، روی رینگ‌های فورج Vossenو لاستیک‌های پیرلی P Zero قرار می‌گیرد. ظاهر تهاجمی این خودرو توسط فنرهای اسپرت H&R تکمیل شده که فاصله‌ی کف خودرو تا سطح زمین را کمی کاهش داده است. کریتیو بیسپوک با اضافه کردن چرم سیاه و قرمز، فضای داخل کابین را ارتقا می‌بخشد و لوگوی آن نیز روی پشتی صندلی‌ها قرار دارد.

Mercedes-AMG GT S / مرسدس بنز

تیونر مستقر در آریزونا اکنون بسته به سفارش خریداران، مرسدس AMG GT S را که با تمام تغییراتش حدود ۸۰ هزار دلار می‌ارزد، با قیمت ۱۴۴ هزار و ۸۰۰ دلار می‌فروشد. البته این مدل در سال ۲۰۱۶ ساخته شده است و عقربه‌ی کیلومترشمار آن روی ۱۲ هزار و ۸۲۸ کیلومتر قرار دارد.

منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها