کد خبر : 25319

سیکس پک به سبک مک لارن

سیکس پک به سبک مک لارن

مک‌لارن با همکاری MSO (واحد عملیات‌های ویژه مک‌لارن)، شش دستگاه ویژه از مدل 600LT اسپایدر را با رنگ‌هایی منحصربه‌فرد معرفی کرد.

به گزارش خودروتک ، این 6 دستگاه مک‌لارن خاص با تزئینات ویژه برپایه مدل 600LT اسپایدر شکل گرفته‌اند.

این خودروها با خطوط معروف مشکی و طلایی روی بدنه و سقف و البته پوشش طلایی رینگ‌ها وارد میدان شده‌اند.

رنگ‌های اصلی بدنه شامل مشکی طلایی، سفید طلایی، قرمز Nerello، قرمز آتش‌فشانی، آبی Aurora و طوسی Midas می‌شوند.

طراحی‌های خاص این خودروها تنها محدود به بیرون آن نمی‌شود. داخل کابین نیز تریم طلایی به ویژه روی فرمان، اهرم‌های تعویض دنده و بخش‌هایی از صندلی‌ها نیز دیده می‌شود. پکیج ویژه MSO‌ روی این خودروها شامل صندلی‌های فیبر کربنی فوق سبک می‌شود که از روی مدل مک‌لارن Senna برداشته شده است.

مایک وارد مالک واحد مک‌لارن دنور و بانی اصلی این پروژه می‌گوید این برای ما یک افتخار است که بتوانیم خودروی اسپرتی مانند 600LT اسپایدر تولید کنیم. محصولی که خودش به اندازه کافی خاص و تاریخ‌ساز بوده است. به گفته آقای وارد، این 6 دستگاه مک‌لارن متعلق به خریدارانی خوش‌شانسی است که شرکت به وجود آن‌ها افتخار می‌کند. تونی جوزف مدیر آمریکای شمالی مک‌لارن هم درباره این خودروها می‌گوید این فرصت استثنایی برای خریداران و البته نمایندگان است.

بد نیست بدانید مک‌لارن 600LT مجهز به یک پیشرانه 3.8 لیتری دو توربو با آرایش هشت سیلندر Vشکل است که 592 اسب‌بخار قدرت و 620 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این خودرو با شتاب صفر تا صد 2.8 ثانیه‌ای گزینه مناسبی برای مسابقات Pikes Peak (سرعت در سربالایی) به حساب می‌آید.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها