کد خبر : 24516

آغاز فروش سانگ یانگ تیوولی LE (قیمت)

آغاز فروش سانگ یانگ تیوولی LE (قیمت)

سانگ یانگ که در حال حاضر چهارمین خودروساز بزرگ کره جنوبی محسوب می­‌شود، اخیراً امکان سفارش نسخه‌­ای ویژه از کراس‌اور تیوولی موسوم به تیوولی LE را برای مردم انگلیس فراهم کرده است. این نسخه ویژه از اواسط ماه جاری در نمایندگی­‌های سانگ یانگ در این کشور موجود خواهد بود و قیمت آن از 17,745 پوند – معادل با 22,040 دلار – آغاز خواهد شد.

به گزارش خودروتک ، این کراس‌اور کره­‌ای که برپایه تیپ ELX شکل گرفته است، تجهیزات و امکانات ایمنی و رفاهی متعددی دارد.

از نکات قابل توجه در فضای خارجی این نسخه ویژه که بر پایه تیپ ELX از تیوولی ساخته شده می­‌توان به سقف مشکی رنگ، آیینه‌­های جانبی با قابلیت جمع شدن به صورت برقی و رینگ‌­های 18 اینچی مشکی رنگ اشاره کرد.

البته باید در نظر داشته باشید که قیمت 17,745 پوند – معادل با 22,040 دلار – برای نسخه بنزینی از سانگ یانگ تیوولی LE با جعبه‌دنده دستی است. اگر نسخه دیزلی از این خودرو را به همراه جعبه‌دنده دستی سفارش دهید، این مبلغ به 19,245 پوند – معادل با 23,903 دلار – افزایش پیدا خواهد کرد. قیمت نسخه دیزلی از تیوولی LE با جعبه‌دنده اتوماتیک هم 20,245 پوند – معادل با 25,145 دلار – اعلام شده است.

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می­‌کنید، این خودروساز کره‌­ای برای این نسخه ویژه از تیوولی نوعی رنگ نارنجی خاص هم در نظر گرفته که در ترکیب با رنگ مشکی، ظاهر این کراس‌اور را جذاب­‌تر کرده است. البته سانگ یانگ که در حال حاضر شرکت تابعه خودروساز هندی به نام ماهیندرا به شمار می­‌رود، انتخاب مشتریان انگلیسی را فقط به این رنگ محدود نکرده است. امکان سفارش این نسخه از سانگ یانگ تیوولی با رنگ­های مشکی و نقره­ای هم وجود دارد، اما رنگ رینگ‌­ها و سقف خودرو به رنگ بدنه وابسته نبوده و همیشه مشکی خواهد بود.

این کراس‌اور کره­‌ای تجهیزات و امکانات ایمنی و رفاهی متعددی دارد که به عنوان نمونه می­‌توان به چند مورد زیر اشاره کرد:

  • کروز کنترل
  • صفحه نمایش لمسی 7 اینچی
  • قابلیت­‌های اپل کار پلی و اندروید اتو
  • دوربین دید عقب
  • گرم‌کن برای صندلی‌­های جلو
  • شیشه بالابر برقی برای درهای جلو و عقب
  • شیشه دودی

در خاتمه از سیستم­‌های کمکی راننده پیشرفته – یا همان ADAS – در این نسخه ویژه از تیوولی می­‌توان به سیستم ترمزِ اتوماتیک در شرایط اضطراری(یا همان AEB) اشاره کرد. اگر احتمال تصادف از جلو وجود داشته باشد، این سیستم به راننده اخطار می­‌دهد. در صورتی که راننده در زمان مناسب عکس‌العمل نشان نداده و ترمز نگیرد، این سیستم می‌­تواند به صورت اتوماتیک ترمز را فعال کند. به این ترتیب، از شدت ضربه کاسته می­‌شود و حتی در صورت امکان، از تصادف جلوگیری به عمل خواهد آمد.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها