کد خبر : 24450

آغاز فروش کادیلاک CT5 مدل 2020 (قیمت)

آغاز فروش کادیلاک CT5 مدل 2020 (قیمت)

کادیلاک CT5 سدان یکی از جدیدترین خودروهای کادیلاک محسوب می‌شود. به تازگی قیمت کادیلاک CT5 سدان مدل 2020 به اینترنت راه پیدا کرده است.

به گزارش خودروتک ، در ماه آوریل و در طی نمایشگاه خودروی نیویورک 2019 با خودروی کادیلاک CT5 سدان به صورت رسمی ملاقات کردیم. این خودروی چهار درب به عنوان جایگزین کادیلاک CTS روانه بازار می‌شود. با توجه به مشخصات و طراحی، به نظر می‌رسد این خودرو عملکرد مناسبی در بازار داشته باشد. به تازگی قیمت کادیلاک CT5 سدان اعلام شده که ما را نسبت به آینده آن خوشبین‌تر می‌کند. این خودروی آمریکایی با قیمت پایه 37,890 دلار وارد بازار می‌شود.

بر اساس اطلاعات جدیدی که در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، کادیلاک CT5 لاکچری با قیمتی کمتر از 40 هزار دلار به فروش می‌رسد. در این قیمت، هزینه حمل به مقصد نیز لحاظ شده است. با پرداخت این مبلغ به یک موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ دسترسی پیدا می‌کنید که قادر به تولید 237 اسب بخار قدرت است. این قدرت تولیدی توسط یک گیربکس 10 سرعته خودکار به چرخ‌ها منتقل می‌شود. از تجهیزات استاندارد این تریم می‌توان به سیستم‌های کمک راننده، هشدار تصادف در جلو و ترمز خودکار اضطراری اشاره کرد. نمایشگر لمسی 10 اینچی لمسی به همراه سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای از دیگر تجهیزات استاندارد این خودرو محسوب می‌شوند. همانطور که در بالا عنوان شد، این خودروی سدان جایگزین کادیلاک CTS شده است. مدل 2019 کادیلاک CTS با قیمت پایه 46,995 دلار وارد بازار شده که در مقایسه با CT5، تجهیزات استاندارد کمتری دارد.

در صورتی که نیاز به تجهیزات بیشتری داشته باشید، می‌توانید کادیلاک CT5 پریمیوم را با قیمت پایه 41,690 دلار سفارش دهید. این خودرو به صورت محور عقب به فروش می‌رسد؛ با این حال با پرداخت حداقل 44,780 دلار می‌توانید آن را با سیستم چهار چرخ محرک سفارش دهید. خودروی کادیلاک CT5 اسپرت همراه با سیستم چهار چرخ محرک قیمت پایه‌ای برابر با 45,290 دلار دارد که 1000 دلار از مدل پایه کادیلاک CTS کمتر است. در حال حاضر کادیلاک خودروی CT5 را تنها با یک موتور 2.0 لیتری به فروش می‌رساند. لازم به ذکر است؛ قیمت‌های اعلام شده مربوط به نمونه‌های دارای سیستم Super Cruise نیست.

در صورتی که به قدرت بیشتری احتیاج دارید و همچنین قیمت برای شما اهمیت بالایی ندارد، می‌توانید تا عرضه کادیلاک CT5-V صبر کنید. این خودروی سدان به یک موتور 6 سیلندر 3.0 لیتری مجهز شده که همراه با توربوشارژر دوقلو قادر به تولید 355 اسب بخار قدرت است. در حال حاضر کادیلاک در رابطه با زمان عرضه و همچنین قیمت این خودرو اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است؛ با این حال انتظار می‌رود در اوایل ماه جاری میلادی در این زمینه اطلاعاتی به فضای مجازی راه پیدا کند.

منبع: جی اس ام

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها