کد خبر : 23915

نسخه جدید لکسوس GX هم لوکس هم آفرود

نسخه جدید لکسوس GX هم لوکس هم آفرود

شاسی‌بلند سایز متوسط لکسوس وارد دوران جدید زندگی خود شده است. نسخه منحصربه‌فردی از سری GX این خودرو در قالب یک کانسپت معرفی شده است.

به گزارش خودروتک ، لکسوس در ویرایش جدید این محصول، پکیج آفرود را به آن افزوده است. البته ژاپنی‌ها پروسه بهینه‌سازی را تنها روی مشخصات فنی اعمال نکرده و طراحی آن نیز دستخوش تحولاتی شده است.

مانند هر کانسپت دیگری، لکسوس GX آفرود نیز با المان‌های بصری آینده‌نگر تولید شده و با با تجربه غنی شرکت مادر یعنی تویوتا به خوبی از تجهیزات آفرودرها بهره برده است.

لکسوس که یکی از برندهای محبوب بازار آمریکای شمالی به شمار می‌رود، چهارمین محصول پرفروش خود در این بازار را حالا با تفاوت‌های ملموس راهی بازار کرده است. آنچه می‌بینیم یک آفرودر فوق‌العاده با ویژگی‌های لوکس‌گرایانه است.

لکسوس GX چیزی بیش از یک شاسی‌بلند متعارف است. اینکه چرا لکسوس پروژه جدید خود را به‌عنوان یک کانسپت تولید کرده، می‌تواند تابعی از برنامه‌های آتی شرکت باشد. چراکه این فرصت برای ژاپنی‌ها به وجود می‌آید که برای نمونه تولیدی بازخورد کارشناسان را نیز در نظر داشته باشند.

مانند هر کانسپت دیگری، لکسوس GX آفرود نیز با المان‌های بصری آینده‌نگر تولید شده است. طراحی جسورانه جلوپنجره در کنار فرم خاص سپرها، آن را تبدیل به یک شاسی‌بلند دوست‌داشتنی کرده است.

کانسپت آفرود لکسوس GX

لکسوس با تجربه غنی شرکت مادر یعنی تویوتا به خوبی از تجهیزات آفرودرها بهره برده است. لوله تنفسی تعبیه شده در کناره این خودرو باعث می‌شود تا در زمان ورود این شا‌سی‌بلند به آب مشکلی برای عملکرد پیشرانه به وجود نیاید. وینچ حرفه‌ای روی محور جلو، تجهیزات و محفظه‌های خاص روی سقف و تایرهای مخصوص آفرود از جمله متعلقاتی است که روی این خودرو دیده می‌شود. در تصاویر تبلیغاتی این لکسوس GX، یک تریلر هم دیده می‌شود که به صورت نامحسوس به توانایی‌های بالایی کششی آن اشاره دارد.

همانطور که گفته شد این خودرو تنها برای بازار آمریکای شمالی آن هم به تیراژ 50 دستگاه تولید خواهد شد.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها