کد خبر : 23812

مزدا 2 مدل 2020 رونمایی شد

مزدا 2 مدل 2020 رونمایی شد

مشتریان خودروهای هاچ‌بک سایز کوچک 5 سال رویایی را با نسل چهارم مزدا 2 سپری کردند. خودرویی که در برخی از بازارها با نام Demio نیز شناخته می‌شود. با معرفی نسخه جدید این خودرو، رقابت در بازار خودروهای هاچ‌بک ژاپنی داغ‌تر خواهد شد. در واقع مزدا 2 می‌رود تا جدالی سخت را با تویوتا یاریس داشته باشد.

به گزارش خودروتک ، اگرچه مزدا2 در سگمنت خودروهای کوچک اقتصادی قرار می‌گیرد ولی برای رقابت با خودروهای همرده از امکانات متوعی بهره می‌برد.

آنچه در نگاه اول به این خودرو دیده می‌شود، طراحی آشنای آن است. چندان سخت نیست که تشخیص بدهیم مزدا 2 جدید از روی نسل جدید مزدا 3 الهام گرفته شده است. به راحتی می‌توان اعتراف کرد که زبان گرافیکی این هاچ‌بک یکی از پرچم‌داران کلاس خودش است. خودرویی که در معدود تصاویر داخلی آن می‌توان مشاهده کرد که سیاست مینیمالیستی مزدا موفق از آب درآمده است. استفاده از المان‌های ساده و مختصر و در عین حال کاربردی این هاچ‌بک را زبانزد کرده است.

اگرچه مزدا2 در سگمنت خودروهای کوچک اقتصادی قرار می‌گیرد ولی روی آن دوربین 360 درجه و چراغ‌های LED هم دیده می‌شود. هم‌چنین گرم‌کن فرمان، صندلی با 6 حالت قابل تغییر، کروز کنترل راداری، آینه‌هایی با قابلیت شکست نور، سیستم اطلاعات و سرگرمی اپل یا اندروید، سیستم تشخیص علایم رانندگی و هشدار انحراف از مسیر از جمله امکانات استاندارد این خودرو خواهند بود.

کابین مزدا 2 مدل 2020

مزدا می‌گوید برنامه دارد این مدل را با پیشرانه 1.5 لیتری 75 یا 90 اسب‌بخاری راهی بازار کند. سیستم انتقال قدرت آن محور جلو و جعبه‌دنده‌اش هم 6 سرعته دستی و یا اتوماتیک خواهد بود. البته برای بازارهای اروپا یک مدل 1.8 لیتری دیزلی با سیستم انتقال قدرت دو محور نیز در نظر گرفته شده است.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها