کد خبر : 23457

منتظر شاهکار لکسوس باشید

منتظر شاهکار لکسوس باشید

نمایشگاه خودروی توکیو در ماه اکتبر سال جاری میلادی برگزار می شود. در این نمایشگاه با خودروی مفهومی الکتریکی لکسوس ملاقات می کنیم.

به گزارش خودروتک ، شرکت لکسوس در رویداد گودوود از خودروی LC کانورتیبل رونمایی کرد. به نظر می رسد این شرکت ژاپنی در اواخر سال جاری میلادی یک خودروی جدید را معرفی می کند.

این برند قصد دارد در اواخر اکتبر در نمایشگاه خودروی توکیو از یک خودروی مفهومی تمام الکتریکی رونمایی کند. در حال حاضر اطلاعات زیادی در رابطه با خودروی مفهومی الکتریکی لکسوس در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

انتظار می رود این خودرو یک هاچ بک کوچک باشد.

به احتمال زیاد این خودرو از زبان طراحی جدیدی بهره می برد و چند هفته پیش از معرفی، تیزر آن از سوی سازنده اش در اختیار رسانه ها قرار می گیرد. گفته می شود این خودرو سبک طراحی جدید جلو پنجره لکسوس را به نمایش می گذارد. این خودرو به موتور برقی مجهز می شود؛ با این حال اطلاعات بیشتری از آن در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

تویوتا به تازگی به این موضوع اشاره کرده که در همکاری با سوبارو در حال توسعه یک پلتفرم برای خودروهای برقی است. انتظار می رود خودروی مفهومی الکتریکی لکسوس بر اساس این پلتفرم توسعه پیدا کند. در رابطه با نحوه انتقال قدرت تولیدی موتور به چرخ ها اطلاعاتی منتشر نشده؛ با این حال احتمالا باید منتظر یک خودرو با سیستم چهار چرخ محرک باشیم.

تویوتا تا سال 2025 از 10 خودروی تمام برقی رونمایی می کند. این محصولات با برند تویوتا و لکسوس وارد بازار می شوند

با توجه به سرمایه گذاری بالای شرکت ها در بخش خودروهای برقی، توسعه این تعداد اتومبیل تمام الکتریکی توسط این برند ژاپنی منطقی به نظر می رسد و می تواند باعث افزایش فروش آن در آینده شود.

منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها