کد خبر : 22704

جزئیات بیشتر درباره ثبت نام در سامانه تهران من

جزئیات بیشتر درباره ثبت نام در سامانه تهران من

همه امور مربوط به طرح‌های ترافیکی از طریق سامانه «تهران من» انجام می‌شود و برای ثبت‌نام یا مطرح کردن هرگونه پرسش و درخواست، نیاز نیست به هیچیک از نهادها و سازمان‌ها مراجعه کنید.

به گزارش خودروتک ، برای تردد در محدوده‌های طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا، ثبت‌نام در سامانه «تهران من» و درج اطلاعات شخصی و مشخصات خودرو در این سامانه کافی بوده و نیاز نیست به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری یا دفاتر خدمات الکترونیک شهر مراجعه کنید.

فقط ساکنان محدوده‌های ترافیکی پس از ثبت‌نام در این سامانه برای بهره‌مندی از تسهیلات تردد و تخفیف 50 درصدی باید مدارک سکونتی خود را به دفاتر خدمات الکترونیک شهر ارائه کنند.

شهروندان هرگونه پرسش یا درخواست خود درباره طرح‌های ترافیکی را می‌توانند در قسمت «پشتیبانی» سامانه «تهران من» درج کرده یا به ایمیل my@tehran.ir ارسال کنند و در مواقع ضروری نیز با شماره تلفن 137 داخلی 5 تماس بگیرند.

از سال 97 با تغییر طرح ترافیک و هوشمند شدن فرایند خرید طرح (شارژ حساب) در سامانه «تهران من»، همه فعالیت‌های مربوط به طرح‌های ترافیکی در این سامانه انجام می‌شود، از این رو شهروندان توجه داشته باشند که دیگر فروش طرح یا تخصیص سهمیه به شیوه سنتی و کاغذی وجود ندارد و مراقب سوء استفاده کلاهبردارانی که در معابر یا فضای مجازی مدعی فروش طرح یا سهمیه هستند باشند.

ثبت‌نام در سامانه «تهران من» را شخصاً یا از طریق بستگان نزدیکتان انجام دهید یا به یکی از مراکز معتبری که خدمات اینترنتی ارایه می‌دهند مراجعه کنید.

منبع: مهر

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها