کد خبر : 22663

معرفی نسخه های جدید لکسوس RX و NX

معرفی نسخه های جدید لکسوس RX و NX

سال 2014 لکسوس برای اولین‌بار از پیکیج لوکس-اسپرت موسوم به Crafted Line برای مدل‌های LS، GS، IS و ES خود استفاده کرد. ویرایش‌های چشم‌نوازی که موجی از تحسین را به همراه داشت. اکنون این ژاپنی نامدار سراغ دو شاسی‌بلند RX و NX رفته تا نسخه کرفتد لاین را روی آن‌ها اجرا کند.

به گزارش خودروتک ، لکسوس با عرضه این دو محصول قصد داشته ویژگی‌های لوکس‌گرایانه آن‌ها را افزایش دهد.

نکته مهم درباره این خودروها آن است که نسخه‌های جدید تنها برای بازار استرالیا عرضه می‌شوند و البته نمی‌توان آن‌ها را فیس‌لیفت حساب کرد. شرکت با عرضه این دو محصول قصد داشته ویژگی‌های لوکس‌گرایانه آن‌ها را افزایش دهد. به همین دلیل است که قیمت NX و RX جدید به ترتیب 43 هزار و 167 و 55 هزار و 796 دلار شده است.

اجازه بدهید با لکسوس NX آغاز کنیم. خودرویی که قرار است هم به صورت دو دیفرانسیل عرضه شود و هم به صورت چهار چرخ محرک. مدل‌های مدنظر لکسوس 300 استاندارد و البته مدل هیبریدی 300h بوده است. این خودرو با تریم مشکی روی جلوپنجره و آینه‌ها وارد میدان می‌شود ولی برای سایر بخش‌ها 9 ترکیب رنگی دیگر در نظر گرفته شده است. البته مشتریان این خودرو برای استفاده از رنگ منحصر به فرد لکسوس باید 1500 دلار دیگر بپردازند.

لکسوس NX کرفتد لاین

رینگ‌های 18 اینچی 5 پره NX جدید جلوه خاصی به آن بخشیده‌اند. برای این خودرو دوربین 360 درجه، سیستم ورود بدون کلید، رکاب چراغ‌دار، سیستم صوتی 10 بانده، سنسور فشار باد تایر و در عقب برقی در نظر گرفته شده است.

روی لکسوس RX نیز که در مدل‌های 300، 350 و 450h عرضه می‌شود، همان تریم مشکلی جلوپنجره و آینه‌ها و البته رینگ‌های 20 اینچی را مشاهده می‌کنیم. روی این خودرو مون‌روف سرتاسری، نمایشگر اطلاعات و سرگرمی 12.3 اینچی، سیستم HUD (نمایش اطلاعات روی شیشه)، سیستم صوتی حرفه‌ای مارک لوینسون، پروژکتور در جلو و سیستم تهویه مطبوع دو کاناله تعبیه شده است.

هر دو شاسی‌بلند مجهز به فناوری جدید Lexus Safety System + هستند که شامل سیستم‌های هشدار قبل از برخورد، تشخیص عابر پیاده و ترمزگیری اضطراری می‌شود.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها