کد خبر : 2212

سریع ترین جیپ تاریخ + فیلم

سریع ترین جیپ تاریخ + فیلم

جیپ گرند چروکی یکی از با کیفیت ترین خودروهای شاسی بلند آمریکایی است که طرفداران بسیاری دارد.کمپانی هنسی با تقویت این SUV غول پیکر موفق به ثبت رکورد جدیدی برای مسافت ۴/۱ مایل توسط این خودرو شدند.

به گزارش خودروتک، جیپ گرند چروکی یکی از با کیفیت ترین خودروهای شاسی بلند آمریکایی است که طرفداران بسیاری دارد.کمپانی هنسی با تقویت این SUV غول پیکر موفق به ثبت رکورد جدیدی برای مسافت ۴/۱ مایل توسط این خودرو شدند.

این SUV آمریکایی توانست در مدت زمان ۹.۶۶ ثانیه مسافت ۴/۱ مایل را پشت سر بگذارد.این خودرو حدود ۲۴۰۰ کیلوگرم وزن دارد و فضای کافی برای حمل ۵ نفر را دارد.

هنسی قدرت خارق العاده ۱۲۰۰ اسب بخار را به واسطه بهره مندی از پیشرانه V۸ هلکت به این خودرو بخشیده است که این خودرو با کمک دیفرانسیل همه فن حریف خود این قدرت را به هر چهار چرخ انتقال می دهد.

این هیولا قادر است در مدت زمان ۲.۳ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیل.متر بر ساعت برسد و در پایان مسافت ۴/۱ مایل سرعتی برابر با ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت داشته باشد.

همچنین اگر علاقه مند به داشتن این SUV پر سرعت هستید باید مبلغی معادل ۱۷۹ هزار دلار در حساب بانکی تان اضافه داشته باشید.

به منظور مقایسه و تصور پرفورمنس هنسی تراک هاوک باید بدانید این عملکرد مشابه رکورد شتاب گیری لامبورگینی اوراکان، آئودی R8 V10 پلاس و فراری 488 GTB می باشد. این در حالی است که وزن و ابعاد جیپ بسیار بیشتر و بزرگتر از خودروهای یاد شده است.

منبع: میهن صنعت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها