کد خبر : 2155

فورد با دست پُر به نمایشگاه SEMA می آید

فورد با دست پُر به نمایشگاه SEMA می آید

فورد در نمایشگاه خودروی SEMA 2018 که از اواخر اکتبر آغاز به کار می‌کند، بیش از 50 خودرو که شامل پنج موستانگ سفارشی است را به نمایش خواهد گذاشت.

به گزارش خودروتک، نمایشگاه SEMA 2018 که در شهر لاس وگاس برگزار می‌شود، امسال نیز میزبان اتفاقات جالبی خواهد بود. درواقع فورد در این نمایشگاه پنج خودرو شامل خودروهایی با تیونرهای مشابه براساس خودروی موستانگ GT و البته با ظاهر و تجهیزاتی متفاوت را به نمایش خواهد گذاشت. این خودروها دست طراحان مختلف به صورت سفارشی نیز ساخته و پرداخته شده‌اند.

با این حال غرفه نمایشگاه فورد شامل خودوهای موستانگ سفارشی و طراحی شده‌ای توسط بوجیکس دیزاین، سی جی اس موتور اسپرت، گالپین اتو اسپرت، CJ پونی پارتس و TJIN ادیشن هستند. همه 5 خودرو به غیر از نسخه TJIN ادیشن از ساختار موستانگ GT با موتور 5 لیتری V8 بهره می‌برند. این در حالی است که نسخه TJIN Edition از طراحی مدل موستانگ اکوبوست با موتور 2.3 لیتری برخوردار بهره‌مند خواهد بود.


موستانگ GT بوجیکس دیزان


فورد موستانگ در SEMA 2018یکی از 5 خودروی سفارشی فورد در نمایشگاه SEMA 2018 موستانگ GT ساخت بوجیکس دیزاین است. در این خودرو که از قطعات فورد برای ارتقای عملکرد آن استفاده شده، شاهد حضور یک پیشرانه 8 سیلندر 5 لیتری هستیم. به‌طور کلی قدرت تولید شده بی‌نظیر و سروصدایی که از این موتور قدرتمند تولید می‌شود همان چیزی است که با یک سیستم سوپرشارژر و اگزوز اسپرت بولار نیز تکمیل خواهد شد و موستانگ، در این نسخه به چنین ویژگی مزین شده است. علاوه بر این فورد موستانگ GT بوجیکس دیزان از ظاهری جذاب بهره می‌برد که با اسپلیتر جلوی فیبر کربنی، باله بزرگ APR به همراه رکابی که دارد و با رنگ آمیزی زیبا، هماهنگی بسیار خوبی را به وجود آورده است. ترمز برمبو، فنرها و شوک‌های جدید از دیگر دستاوردهای فورد در این خودروی اصیل و خوش رنگ و لعاب خواهد بود.


موستانگ GTT ساخت CGS موتور اسپرت


فورد موستانگ GT مدل CGS موتوراسپرتCGS بر روی قدرت و طراحی ظاهری خودرو متمرکز بوده است. این سوپر شارژ فورد از فنرهای فورد پرفورمنس بهره می‌برد و سوپر شارژ فورد پرفورمنس/ راش و سیستم اگزوز اسپرت با خروجی‌هایی از جنس فیبر کربن از دیگر خصوصیات برازنده خودروی موستانگ CGS با پیشرانه اسپرت است. همچنین ترمزهای بزرگ برمو از دیگر ویژگی‌های موستانگ GT ساخت CGS محسوب می‌شود. طراحی ظاهری این خودرو نیز منحصر به فرد بوده و حاصل دستاورد کمپانی Flying Iron Designs محسوب می‌شود؛ با این حساب موستانگ GT شرکت CGS موتور اسپورت به دلیل بهره‌مندی از بدنه‌ای عریض و رینگ‌های 22 اینچی از ظاهری جنگجویانه سود می‌برد.


موستانگ GT گاپلین اوتو اسپرت


فورد موستانگ در SEMA 2018جالب است بدانید گاپلین اتو اسپرت نیز به مانند سایر هم خانواده‌های خود بر پایه موستانگ GT 2018 ساخته شده است. از طرفی بدنه پهن و پکیجی دربردارنده اسپلیتر جلو، رکاب‌های کناری با طراحی متفاوت، دیفیوزر عقب ازجمله ویژگی‌های ظاهری این مدل سفارشی از موستانگ GT محسوب می‌شوند. در بخش پیشرانه نیز ما شاهد موتوری سوپرشارژر به همراه اگزوزهای هیدرولیکی، شافت ویژه خواهیم بود که همه دستاورد فورد هستند. همچنین نکته جالب دیگر در این خودرو حضور ترمز دوشاخه خودروی شلبی GT350R در آن است. علاوه بر این بدنه‌ای پهن از دیگر ویژگی‌های این خودرو محسوب می‌شود که با رنگ مشکی و با طیفی از رنگ بنفش نیز همراه شده است.


موستانگ GT ساخت CJ پونی پارتس


فورد موستانگ در SEMA 2018

این موستانگ، دارای بخش‌های ظریف‌تری در ظاهر نسبت به نسخه‌های پیشین معرفی شده است؛ از طرف دیگر این خودرو مناسب دریفت بوده و رینگ‌های طلایی HRE نیز از جمله ویژگی‌های برجسته ظاهری این خودرو محسوب می‌شوند. از دیگر جاذبه‌های ظاهری موستانگ GT ساخت CJ پونی پارتس نیز می‌توان به بدنه خاکستری رنگ آن که ظاهری تیره دارد، اشاره کرد که از المان‌های زیبا و پوشش ستاره و نوارهای خیره‌کننده‌ای بهره می‌برد. گفتنی است این خودرو دارای فنرهای کم ارتفاع و سیستم تعلیق ارتقا یافته مستقل در عقب نیز خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های جالب توجه در این کوپه فورد می‌توان به صندلی‌های ریکارو، بدنه پهن، اسپلیتر، اگزوزی با خروجی فیبرکربنی و ترمز دستی هیدرولیک کارخانه Sikky Manufacturing اشاره کرد که می‌تواند تمام نیازهای دوستداران و عاشقان سرعت و هیجان را برآورده کند.


موستانگ اکوبوست TJIN ادیشن


فورد موستانگ در SEMA 2018در نهایت نیز می‌بایست خودروی موستانگ اکوبوست TJIN ادیشن را که به رنگی بنفش و رینگ‌های 20 اینچی مزین است، معرفی کنیم. این خودرو دارای ظاهری است که بیشتر از دیگر نمونه‌ها، به خودروهای حاضر در SEMA 2018 شبیه است. بدنه سفارشی و براق آن از جمله ویژگی‌های برجسته این خودرو محسوب می‌شوند. این دستاورد که از ظاهری جنگجویانه بهره می‌برد، از ظاهر تقریبا مخوفی نیز سود می‌برد. سیستم تعلیق هوای Air-Lift 3H، سیستم توربوشارژر بوگ وارنر، اگزوز سفارشی و ترمزهای ترکیبی بیر گریزلی همه و همه تنها بخشی از تجهیزات این خودروی زیبا محسوب می‌شوند. با توجه به همه این ویژگی‌هایی که این خودرو دارد می‌تواند کیفیت رانندگی را همتراز با مدل‌های پیشین با موتور V8، برای رانندگان به ارمغان بیاورد.

منبع: پلازا

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها