کد خبر : 21254

آئودی RS4 سدان در راه است

آئودی RS4 سدان در راه است

رندرهای آئودی RS4 مدل 2020 در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این خودروی آلمانی رقیب بی ام و M3 در بازارهای جهانی محسوب می شد.

به گزارش خودروتک ، نزدیک به یک دهه از عرضه آخرین نسخه قدرتمند آئودی A4 سدان می گذارد. آئودی RS4 از نسل B7 این برند آلمانی بود که از یک موتور 8 سیلندر 4.2 لیتری تنفس طبیعی بهره می برد. این خودرو در نمونه های سدان، استیشن و کانورتیبل روانه بازار شده بود.

نسل کنونی این خودرو تنها در نمونه استیشن روانه بازار می شود. این خودرو از نسل B9 است و قدرت آن توسط یک موتور 6 سیلندر 2.9 لیتری همراه با توربوشارژر دوقلو تامین می شود. این احتمال وجود دارد که آئودی RS4 مدل 2020 در نسخه سدان نیز به فروش برسد.

به تازگی رندرهای آئودی RS4 مدل 2020 توسط Nikita Aksyonov به اینترنت راه پیدا کرده است. این رندرها، خودروی جایگزین آئودی RS4 سدان که در سال های 2006 تا 2008 به فروش می رسید را به نمایش می گذارد.

طراحی بخش جلویی این خودرو شباهت زیادی به نسل کنونی آئودی RS4 آوانت دارد، البته چراغ های آن مشابه با آئودی A4 فیس لیفت طراحی شده است.

در بخش پشتی، دو اگزوز بزرگ به همراه دیفیوزر تهاجمی مشاهده می شود. در این بخش یک اسپویلر کوچک و جذاب به چشم می خورد. طراح برای این خودرو، رینگ های آلیاژی 20 اینچی در نظر گرفته است.

در حال حاضر آئودی برنامه ای برای تولید نسل جدید آئودی RS4 سدان ندارد؛ با این حال مدل فیس لیفت آئودی RS4 آوانت را در ایالات متحده آمریکا برای فروش عرضه می کند.

در گذشته شاهد عرضه آئودی A4 مدل 2020 بودیم (آئودی A4 مدل 2020 با چهره ای جدید از راه رسید). این خودرو در مقایسه با نمونه قبلی خود از طراحی تهاجمی تری بهره می برد؛ با این حال نسل جدید آن محسوب نمی شود.

منبع: کلیک

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها